Gå til innhold

FU: er du mer på nett vinterstid?

Anbefalte innlegg

Gjest dolerine
Skrevet

Ja.

Jeg er nok mer på nett om vinteren enn når det er varme dager.

Skrevet

jah.... det er såå deilig å være ute når solen skinner!

Gjest pærebrus875
Skrevet

er vel like mye på nett året rundt jeg (ja er nerd,typen er nerd, bror min er nerd, mange venner er nerder..), men mest pga jeg ikke orker å gå ut i det skarpe sollyset (får migrene av for mye lys) og når jeg samtidig nyser nesa av meg nå i mai, så vel, da nerder jeg litt heller :).

Er veldig mye ute på sommeren da, det skal sies, men da helst på kvelden, elsker skumring og solnedgang!

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg er litt sånn fra og til tenker jeg. Jeg er på nettet da jeg har tid, sommer som vinter. Men det blir nok litt mer om vinteren.

Skrevet

Er jeg hjemme alene eller med minstemann er jeg på nett stadig vekk når det er vinter. Om sommeren er jeg ofte ute på svalgangen med naboene og da blir det mindre nett ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...