Gjest dolerine Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Ja. Jeg er nok mer på nett om vinteren enn når det er varme dager. 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 jah.... det er såå deilig å være ute når solen skinner! 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 er vel like mye på nett året rundt jeg (ja er nerd,typen er nerd, bror min er nerd, mange venner er nerder..), men mest pga jeg ikke orker å gå ut i det skarpe sollyset (får migrene av for mye lys) og når jeg samtidig nyser nesa av meg nå i mai, så vel, da nerder jeg litt heller . Er veldig mye ute på sommeren da, det skal sies, men da helst på kvelden, elsker skumring og solnedgang! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Jeg er litt sånn fra og til tenker jeg. Jeg er på nettet da jeg har tid, sommer som vinter. Men det blir nok litt mer om vinteren. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Er jeg hjemme alene eller med minstemann er jeg på nett stadig vekk når det er vinter. Om sommeren er jeg ofte ute på svalgangen med naboene og da blir det mindre nett ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.