Gjest abstinens Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Jeg er vel egentlig ikke noen storrøyker men ser litt mørkt på å klare meg uten i 8 timer som flyreisen tar. Har tenkt å prøve nicotintyggis under turen men kommer dette til å hjelpe på suget? 0 Siter
Zummer Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Det vil det nok gjør..du får nikotin av det. For meg hjelper røykeplaster bedre, fordi om jeg tygger røyketyggis så tenker jeg på det hele tiden=) 0 Siter
Gjest abstinens Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Det vil det nok gjør..du får nikotin av det. For meg hjelper røykeplaster bedre, fordi om jeg tygger røyketyggis så tenker jeg på det hele tiden=) Kan man bli kvalm av nikotintyggis? Jeg røyker 5-6 sigaretter daglig så kanskje tyggisen gir ut for mye nicotin? 0 Siter
Zummer Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Kan man bli kvalm av nikotintyggis? Jeg røyker 5-6 sigaretter daglig så kanskje tyggisen gir ut for mye nicotin? Ja, det kan man. det er ulik grad, fr.eks en type om du røyker 14 daglig, en type om du røyker over 20 til daglig. Vet ikke om det finnes så svake som 5-6 røyker, men det ser du på apoteket. Du kan bare tygge litt, og så kaste den etter en stund.. Men røyker du så lite, så klarer du vel deg 8 timer: Ta med deg et blad å les på flyet=)Jeg får aldri lyst på røyk på fly, fordi jeg kan ikke røyke der uansett=) 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Kan man bli kvalm av nikotintyggis? Jeg røyker 5-6 sigaretter daglig så kanskje tyggisen gir ut for mye nicotin? Hvis du røyker 5-6 røyk om dagen, så kan jeg nok ikke tenke meg at denne flyreisen blir noe problem. Jeg røyker over 20 om dagen, og ikke engang jeg har problemer under lange flyreiser. Dvs, jeg tenker at jeg kunne hatt lyst på en røyk og det første jeg gjør når jeg får anledning, er å tenne en røyk - men likevel da. Hvis man ikke KAN røyke, så går det faktisk veldig bra... 0 Siter
Gjest abstinens Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hvis du røyker 5-6 røyk om dagen, så kan jeg nok ikke tenke meg at denne flyreisen blir noe problem. Jeg røyker over 20 om dagen, og ikke engang jeg har problemer under lange flyreiser. Dvs, jeg tenker at jeg kunne hatt lyst på en røyk og det første jeg gjør når jeg får anledning, er å tenne en røyk - men likevel da. Hvis man ikke KAN røyke, så går det faktisk veldig bra... Det blir nok et problem selv om jeg ikke er storrøyker. Er det steder jeg ikke kan røyke, så blir jeg i hvertfall røyksugen! 0 Siter
Gjest abstinens Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Ja, det kan man. det er ulik grad, fr.eks en type om du røyker 14 daglig, en type om du røyker over 20 til daglig. Vet ikke om det finnes så svake som 5-6 røyker, men det ser du på apoteket. Du kan bare tygge litt, og så kaste den etter en stund.. Men røyker du så lite, så klarer du vel deg 8 timer: Ta med deg et blad å les på flyet=)Jeg får aldri lyst på røyk på fly, fordi jeg kan ikke røyke der uansett=) Jeg blir ekstra røyksugen på steder jeg ikke kan røyke. Det er på kveldene jeg ikke røyker så mye og reisen starter tidlig på morningen. 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Det blir nok et problem selv om jeg ikke er storrøyker. Er det steder jeg ikke kan røyke, så blir jeg i hvertfall røyksugen! Joda, men du KAN jo ikke røyke der, så det liksom ikke så mye å få gjort med den saken. Man avlyser vel ikke turer (eller hva det er du skal på) pga at man ikke man røyke i åtte timer? Så hvis du mener at dette blir et stort probkem for deg, så ta på et nikotinplaster, eller ta med nikotin-tyggegummi. 0 Siter
Gjest abstinens Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Joda, men du KAN jo ikke røyke der, så det liksom ikke så mye å få gjort med den saken. Man avlyser vel ikke turer (eller hva det er du skal på) pga at man ikke man røyke i åtte timer? Så hvis du mener at dette blir et stort probkem for deg, så ta på et nikotinplaster, eller ta med nikotin-tyggegummi. Ja, det var jo just derfor jeg spurte om hvordan denne tyggisen virket. Jeg har nå prøvd en og funnet ut at den virker fint, så dette skal gå bra. 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Ja, det var jo just derfor jeg spurte om hvordan denne tyggisen virket. Jeg har nå prøvd en og funnet ut at den virker fint, så dette skal gå bra. Lykke til og god tur:-) 0 Siter
Gjest abstinens Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Kjøp små poser med snus med lakrissmak. Nei takk som spyr;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Nei takk som spyr;o) Knis, og det sier du til meg som har vært på sykehus og rehab i omtrent 6 uker i ett strekk og hvor vi måtte ut å røyke. Jeg har aldri snust så mye og røkt så lite ) 0 Siter
Gjest Rinja Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Du burde heller la være å røyke i 3 dager ) Hvis du da på de 3 dagene klarer å både se og kjenne fordelene ved å slippe røyken, så klarer du og slutte helt. Da får du flere flyreiser også for alt du har spart ) Bedre form til ferieflørten. Det finnes ikke avbstinenser ved å slutte å røyke, det er kun litt sug nedi halsen, og det er lett å fjerne med å pusse tenner, drikke noe kaldt eller spise på noe friskt , og det er over etter 3 dager ) Jeg røykte 30 om dagen, og er nå en lykkelig ikke røyker ) Slipper å se pengene gå opp i røyk. Slipper å bruke tid på en røyk for hver gang jeg skal gjøre noe. Slipper å stå ute å fryse. Det lukter ikke vondt av meg lengere....osv... Mange er redd for å miste det sosiale....det redder jeg med å ta med meg en kopp kaffe eller noe annet godt å drikke, mens jeg står sammen md røykerne ) Du aner ikke hvor stor lettelse det er å slippe å grue seg til hvor lang tid det kan ta før neste røyk , som ved flyturer, kurs o.l. ) Prøv da vel ) Det er mye lettere enn du kan tenke deg ) 0 Siter
pampen Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Dersom du klarer å sove i 8 timer, klarer du deg uten røyk i 8 timer. 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Du klarer deg mye bedre enn du tror, det blir ofte slik for meg. Anbefaler forresten champix om du noen gang får lyst til å slutte helt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.