Gjest mannyy Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Hvor får man kjøpt glass til avføringsprøve? Er det bare vanlige urinprøveglass som brukes? Om det er sistnevnte, så er det greit å kunne spørre etter det på apoteket, det mindre jeg trenger å rope "avføringsprøve" blant andre folk, det bedre 0 Siter
sant å si Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 De har på apoteket. Ligner uringlass, men inni lokket er det festet en liten skje som "henger" ned i glasset når lokket er skrudd på. Denne skjeen skal du bruke til å ta en bit av avføringen og putte den i glasset. så skrur du bare loket på og - voila! 0 Siter
Gjest mannyy Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 De har på apoteket. Ligner uringlass, men inni lokket er det festet en liten skje som "henger" ned i glasset når lokket er skrudd på. Denne skjeen skal du bruke til å ta en bit av avføringen og putte den i glasset. så skrur du bare loket på og - voila! Takk for svar! Så det er bare bittelitt som skal nedi, da? 0 Siter
sant å si Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Takk for svar! Så det er bare bittelitt som skal nedi, da? Tror ikke de trenger så mye, men det kan kanskje variere alt etter hva som skal sjekkes? Hvis du er usikker, så spør legen. 0 Siter
siddisen Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Og husk du trenger ikke mye, bare litte grann. En venninne av meg, som jobber på legekontor, kan fortelle at det hender folk kommer med norgesglass med hele dagsrasjonen oppi ) 0 Siter
Gjest mannyy Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Og husk du trenger ikke mye, bare litte grann. En venninne av meg, som jobber på legekontor, kan fortelle at det hender folk kommer med norgesglass med hele dagsrasjonen oppi ) Ja, jeg husker ei venninne av meg fortalte om moren sin, som tok med en hel "kubbe", som hun kalte det. Men nå er det overstått, og jeg håper jeg ikke trenger å gjøre noe sånt igjen 0 Siter
morsan Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Og husk du trenger ikke mye, bare litte grann. En venninne av meg, som jobber på legekontor, kan fortelle at det hender folk kommer med norgesglass med hele dagsrasjonen oppi ) *lol* 0 Siter
fresja Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Og husk du trenger ikke mye, bare litte grann. En venninne av meg, som jobber på legekontor, kan fortelle at det hender folk kommer med norgesglass med hele dagsrasjonen oppi ) Vi har alltid med oss for mye urin også. Da jeg en gang hadde et sånt apotekglass, så jeg at det var jo lite! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.