fei1365380229 Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 http://www.herregud.com/index.asp?id=64 Kom tilfeldigvis over denne siden. Vet ikke om det er en tulleside eller om den er seriøst ment! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Grøss! Leste litt på de ulike sidene - og dette var virkelig oppgulp fra gammelt av..... Tror dessverre det er seriøst! 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Forbauser meg ikke, det finnes mange rare folk der ute. Kikket på den i full fart og reagerte veldig på denne setningene: "har mange begynt å akseptere at menn ligger med menn, slik normale mennesker ligger med kvinner." Jaha - så siden normale _mennesker_ (ikke menn!) ligger med kvinner så er ikke kvinner å regne som mennesker da eller? *Himler med øynene* 0 Siter
Cinthia Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 http://no.wikipedia.org/wiki/Svevende_ord_bibelsenter Heldigvis 0 Siter
sant å si Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Jeg tror nok trygt du kan se på den som ironi og sarkasme, ja. Da blir det dessuten ganske underholdende å lese :-) 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Grøss! Leste litt på de ulike sidene - og dette var virkelig oppgulp fra gammelt av..... Tror dessverre det er seriøst! slapp av prust, herregud.com er bare kødd. Men ja det finnes sikkert noen som er slik, men akkurat den sida kan du bare le av, den er bare ment som et kraftig spark bak til over-kristne mennesker. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Skrevet 3. mai 2007 Grøss! Leste litt på de ulike sidene - og dette var virkelig oppgulp fra gammelt av..... Tror dessverre det er seriøst! Jeg finner rett og slett ikke ut om det er seriøst ment eller om det bare er spøk, men samme hva; jeg syns ikke det var noen morsom spøkside samme hva. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 slapp av prust, herregud.com er bare kødd. Men ja det finnes sikkert noen som er slik, men akkurat den sida kan du bare le av, den er bare ment som et kraftig spark bak til over-kristne mennesker. Haren - et dyr på ville veier Det vakte stor ståhei og sorg i menigheten da ledelsen i Svevende Ord kunne legge fram sjokkerende fakta om harene. Ved å nekte å være drøvtyggere, slik som Bibelen vitterlig sier at de er, står disse gnagerne som et hinder mellom ateistiske kranglefanter og Jesus Kristus. Etter å ha forsket i lang tid har kristne vitenskapsmenn derfor slått fast at alle harer må utryddes fra jordens overflate. f eks bare tull. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 jeg vet ikke hav de andre har svart, men dette er en tulleside. Til tider er den svært underholdende også. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Forbauser meg ikke, det finnes mange rare folk der ute. Kikket på den i full fart og reagerte veldig på denne setningene: "har mange begynt å akseptere at menn ligger med menn, slik normale mennesker ligger med kvinner." Jaha - så siden normale _mennesker_ (ikke menn!) ligger med kvinner så er ikke kvinner å regne som mennesker da eller? *Himler med øynene* Syns det stetter veldig fint på spissen holdningene til mange kristne i Norge. Dette er en av de bedre sidene jeg vet om, men så vet jo jeg fra før (har visst om den i mange år nå) at dette er ironisk. Les litt inngående der, utrolig mye bra! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Grøss! Leste litt på de ulike sidene - og dette var virkelig oppgulp fra gammelt av..... Tror dessverre det er seriøst! Vet du, det er få sider som har fått meg til å le så mye som herregud.com, den er vanvittig bra. Til tider hinsides... At noen tror den er alvor er nesten like skremmende som tanken på at noen faktisk mener mye av det som er satt på spissen på denne siten. ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Vet du, det er få sider som har fått meg til å le så mye som herregud.com, den er vanvittig bra. Til tider hinsides... At noen tror den er alvor er nesten like skremmende som tanken på at noen faktisk mener mye av det som er satt på spissen på denne siten. ;-) Neida, jeg skjønte jo fort at dette måtte være bare tull, men det som er skremmende er jo at det faktisk finnes mennesker som mener det dønn alvorlig. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Neida, jeg skjønte jo fort at dette måtte være bare tull, men det som er skremmende er jo at det faktisk finnes mennesker som mener det dønn alvorlig. Sant nok! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.