Gå til innhold

Finnes det sånne organisasjoner i Norge?

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Grøss!

Leste litt på de ulike sidene - og dette var virkelig oppgulp fra gammelt av.....

Tror dessverre det er seriøst!

Skrevet

Forbauser meg ikke, det finnes mange rare folk der ute. Kikket på den i full fart og reagerte veldig på denne setningene:

"har mange begynt å akseptere at menn ligger med menn, slik normale mennesker ligger med kvinner."

Jaha - så siden normale _mennesker_ (ikke menn!) ligger med kvinner så er ikke kvinner å regne som mennesker da eller? *Himler med øynene*

sant å si
Skrevet

Jeg tror nok trygt du kan se på den som ironi og sarkasme, ja. Da blir det dessuten ganske underholdende å lese :-)

Gjest pærebrus875
Skrevet

Grøss!

Leste litt på de ulike sidene - og dette var virkelig oppgulp fra gammelt av.....

slapp av prust, herregud.com er bare kødd. Men ja det finnes sikkert noen som er slik, men akkurat den sida kan du bare le av, den er bare ment som et kraftig spark bak til over-kristne mennesker.

fei1365380229
Skrevet

Grøss!

Jeg finner rett og slett ikke ut om det er seriøst ment eller om det bare er spøk, men samme hva; jeg syns ikke det var noen morsom spøkside samme hva.

Gjest pærebrus875
Skrevet

slapp av prust, herregud.com er bare kødd. Men ja det finnes sikkert noen som er slik, men akkurat den sida kan du bare le av, den er bare ment som et kraftig spark bak til over-kristne mennesker.

Haren - et dyr på ville veier

Det vakte stor ståhei og sorg i menigheten da ledelsen i Svevende Ord kunne legge fram sjokkerende fakta om harene. Ved å nekte å være drøvtyggere, slik som Bibelen vitterlig sier at de er, står disse gnagerne som et hinder mellom ateistiske kranglefanter og Jesus Kristus. Etter å ha forsket i lang tid har kristne vitenskapsmenn derfor slått fast at alle harer må utryddes fra jordens overflate.

f eks ;) bare tull.

Gjest ChiengMai
Skrevet

jeg vet ikke hav de andre har svart, men dette er en tulleside. Til tider er den svært underholdende også.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Forbauser meg ikke, det finnes mange rare folk der ute. Kikket på den i full fart og reagerte veldig på denne setningene:

"har mange begynt å akseptere at menn ligger med menn, slik normale mennesker ligger med kvinner."

Jaha - så siden normale _mennesker_ (ikke menn!) ligger med kvinner så er ikke kvinner å regne som mennesker da eller? *Himler med øynene*

Syns det stetter veldig fint på spissen holdningene til mange kristne i Norge. Dette er en av de bedre sidene jeg vet om, men så vet jo jeg fra før (har visst om den i mange år nå) at dette er ironisk. Les litt inngående der, utrolig mye bra!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Grøss!

Vet du, det er få sider som har fått meg til å le så mye som herregud.com, den er vanvittig bra. Til tider hinsides... At noen tror den er alvor er nesten like skremmende som tanken på at noen faktisk mener mye av det som er satt på spissen på denne siten. ;-)

Skrevet

Vet du, det er få sider som har fått meg til å le så mye som herregud.com, den er vanvittig bra. Til tider hinsides... At noen tror den er alvor er nesten like skremmende som tanken på at noen faktisk mener mye av det som er satt på spissen på denne siten. ;-)

Neida, jeg skjønte jo fort at dette måtte være bare tull, men det som er skremmende er jo at det faktisk finnes mennesker som mener det dønn alvorlig.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Neida, jeg skjønte jo fort at dette måtte være bare tull, men det som er skremmende er jo at det faktisk finnes mennesker som mener det dønn alvorlig.

Sant nok!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...