Gå til innhold

Et fryktelig mareritt

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Jeg hadde en sånn utrolig fæl drøm i natt - våknet etter mye kav og herjing av at jeg sparket mot ansiktet på en person så hardt at sparket i lufta fikk meg ut av søvnen. Da jeg husket hva jeg hadde drømt, var jeg så full av frykt at jeg måtte vekke mannen min! Har aldri opplevd det sånn før. Begynte å grine og var helt utafor en halvtimes tid.

Det jeg drømte var en sammenblanding av mye rart, en person jeg var veldig glad i som døde for noen år siden, og noen som skulle fange meg og ta meg - og det var helt fryktelig!!!!!!

Det var veldig stillestående luft i natt, tåka lå tjukk som graut rundt huset da jeg våknet klokka fire, så det var milgens derfor. Men fy altså - å bli så redd av en drøm at jeg grein av det !!!!

Gjest AveM
Skrevet

Det er trasig med mareritt, og enkelte drømmer sitter jo i halve dagen. Det hender jeg våkner av at jeg skrattler. Det dummeste jeg har gjort i drømmeland er å våkne i krampegråt. Det er noen år siden da. Jeg hadde drømt at Jostein Flo døde, og i drømmen gråt jeg sånn. Jeg fikk ikke til å slutte da jeg våknet.

jubalong70
Skrevet

Uff, sånt er ikke noe morsomt! Godt du hadde mannen der som kunne trøste og roe deg ned.

hare1365380455
Skrevet

Det hørtes voldsomt ut! Håper drømmen har sluppet taket nå...

Gjest prust
Skrevet

Det hørtes voldsomt ut! Håper drømmen har sluppet taket nå...

Den sitter faktisk litt i ennå.... Nå skjønner jeg hvordan ungene har hatt det når de har hatt mareritt!!!!

Gjest prust
Skrevet

Uff, sånt er ikke noe morsomt! Godt du hadde mannen der som kunne trøste og roe deg ned.

Ja, det var utrolig godt å ha ham der. Jeg ristet av gråt når jeg fortalte det, og han strøk og strøk meg.....

Det var en kombinasjon av gleden av å "treffe igjen" hun jeg var så glad, som døde for noen år siden, og et at det forvrengte seg over til å bli et mareritt....

Gjest prust
Skrevet

Det er trasig med mareritt, og enkelte drømmer sitter jo i halve dagen. Det hender jeg våkner av at jeg skrattler. Det dummeste jeg har gjort i drømmeland er å våkne i krampegråt. Det er noen år siden da. Jeg hadde drømt at Jostein Flo døde, og i drømmen gråt jeg sånn. Jeg fikk ikke til å slutte da jeg våknet.

Det sitter faktisk litt i ennå....

tenk at du drømte om Jostein Flo da! Det var jo litt morsomt!

hare1365380455
Skrevet

Den sitter faktisk litt i ennå.... Nå skjønner jeg hvordan ungene har hatt det når de har hatt mareritt!!!!

Jeg husker enda noen mareritt jeg hadde da jeg var ganske liten....

jubalong70
Skrevet

Ja, det var utrolig godt å ha ham der. Jeg ristet av gråt når jeg fortalte det, og han strøk og strøk meg.....

Det var en kombinasjon av gleden av å "treffe igjen" hun jeg var så glad, som døde for noen år siden, og et at det forvrengte seg over til å bli et mareritt....

Skjønner godt at det ble tøft. Mareritt er voldsomme saker. Jeg har også opplevd å våkne av krampegråt. Husker ikke drømmen nå, men husker hvor utrolig lei meg jeg var.

Jeg har også våknet av latterkrampe. Da var det barna mine som drev på med noe rare saker. Jeg klarte bare ikke å slutte å le etter at jeg våknet. Mannen min ble litt irritert fordi jeg vekket ham :)

Skrevet

Det er fælt. Da jeg var gravid med førstemann, drømte jeg at han ble født for tidlig hjemme og døde. Det var på en måte (en idiotisk måte, som det jo ofte er i drømmer) mannen min sin skyld at han døde, og jeg var rasende og fortvilet da jeg våknet og lenge utover dagen. Stakkars, han hadde jo ikke gjort noe galt, men jeg klarte ikke å kaste av meg følelsene fra drømmen.

Jeg kan faktisk enda kjenne den fortvilelsen hvis jeg kjenner etter og nå er det 9 år siden.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...