Gjest skriver oppgave Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Kan jeg skrive: intervjuobjekt 1, anonym ? 0 Siter
Gjest skriver oppgave Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Hva mener du? Jeg har intervjuet en person som vil være anonym. Jeg må ha med kilder, og jeg siterer personen på et par setninger. (Det er greit.) Da må jeg skrive noe under "kilder" til sist i oppgaven. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har intervjuet en person som vil være anonym. Jeg må ha med kilder, og jeg siterer personen på et par setninger. (Det er greit.) Da må jeg skrive noe under "kilder" til sist i oppgaven. Du skriver da informant, og så navnet på den du har intervjuet (i dette tilfelle skriver du anonym), når tid intervjuet skjedde og hvilke sted. Slik har jeg lært det hvertfall. 0 Siter
Gjest skriver oppgave Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Du skriver da informant, og så navnet på den du har intervjuet (i dette tilfelle skriver du anonym), når tid intervjuet skjedde og hvilke sted. Slik har jeg lært det hvertfall. Oki, takk skal du ha! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Oki, takk skal du ha! Bare hyggelig å hjelpe. Men jeg sjekket det ut nå. Du skal ikke skrive det jeg skrev nå i litteraturlista men i innledningen. I innledningen skriver du: Jeg har intervjuet en person, men denne vil være anonym. Intervjuet skjedde 30. april 2007 i Oslo. Bare for å ta et eksempel. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Jeg har intervjuet en person som vil være anonym. Jeg må ha med kilder, og jeg siterer personen på et par setninger. (Det er greit.) Da må jeg skrive noe under "kilder" til sist i oppgaven. Det er vanlig å skrive tittel/yrke på personer du har intervjuet. Så selv om vedkommende er anonym bør yrket (eller tilknytning) komme fram. En hvilken som helst anonym person er lite relevant. hvis det er snakk om en fagoppgave da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.