Gjest sommer-rose Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Nei. Jeg ser noe nesten hver dag, men det blir mindre nå enn før. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 For det meste ser jeg litt på tv hver dag. Men mye mindre nå når det er varmere og lyser ute. Men ser nok iallefall på en nyhetssending hver dag. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Dessverre ja. Så lite på tv når jeg kom tenårene, bare kjedelige ting og sport. Så mye på tv før dette, tegnefilmer (snurre sprett osv) og natur og vitenskap programmer (faktisk!). noen komiserier jeg så på, men ikke så mange som mange andre ser på. Bodde på hybel et år uten tv, aldri hatt det bedre. Savnet det ikke i det hele tatt. Hos pappa hatet jeg tven virkelig, pga han har lyden litt høyere enn vanlig pga hørselsproblemer, og DA BLIR LYDEN SLIK SOM DETTE PÅ ALLE PROGRAM! og jeg har lagt merke til at det er mye unødvendig støy på tven, så jeg ser egentlig minst mulig. Pausene demper jeg lyden i og setter gjerne på tekst-tv samtidig. Så var jeg mye hos typen, han ser på 70's show, simpsons (før mot i brøstet men nå skiftet det tid), americas funniest home vidoes og så mot i brøstet. Så ser jeg ikke mer tv verken før dette eller etterpå. Jo, hender jeg ser på en tvguide på nett og ser om det skal gå noen spennende dokumentarer o.l. det ser jeg på. Og så fant jeg en bra serie på svensk tv, som jeg kommer til å se hver mandag . lørdagen går det ikke noe gøy for 20åringer, bare familieprogram.. søndagen ser vi gjerne en ukomplisert film pga kvelden før ble litt sein så jeg ser vel 2 t tv hver dag (hvis vi ikke gjør noe annet, igår så vi ikke tv pga vi var hos en venn) i ukedagene, kanskje 10 t på ei hel uke. Så jeg føler jeg ser mye på tven, pga jeg ikke liker tv, men jeg gjør jo egentlig ikke det.. ikke med tanke på at begge er arbeidsledige for tida, vi finner alltid på noe bedre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Jeg så på Først og Sist på fredag men siden har ikke tven vært på 0 Siter
gnochi Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Jeg tror at jo mer tid en bruker på Internett, desto mindre tid trenger en å bruke på TV. I mitt tilfelle, starter jeg dagen med å sjekke mail og se i nettaviser. På den måten syns jeg jeg får dekt og holdt med oppdatert på hva som skjer i samfunnet. Når det gjelder TV-serier, har jeg ingen kanaler som sender TV-seriene jeg følger med på, så jeg innrømmer at alle TV-serier jeg ser på laster jeg ned fra Internett. Hva gjenstår å bruke TV'n til da? For min del hadde jeg ikke trengt TV, men sambo ser jo en del på sport 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 En periode i vinter så ble det nesten hver dag pga div serier jeg begynte å følge med på. Nå er det minimalt. Ugly betty og slankekrigen, men ingen krise å miste programmene. 0 Siter
Gjest lygne Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Nei ikke nå for tiden, sitter heller en del på nettet, litt for mye egentlig... Syns ikke det er så mye bra på tv for tiden, eneste jeg må få med meg er frustrerte fruer og fredagskvelden på nrk dersom jeg er hjemme.... 0 Siter
Babette Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Ja. Som et minimum må jeg ha med meg nyhetene. Som oftest blir det også noe annet i tillegg - serier, debattprogram eller film. Savner dog ikke TV når jeg er på ferie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.