Gjest prust Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Gudstjenesten er klokka 11, så er det selskap med koldtbord + kaffe og kaker etterpå. Jeg skal reise inn til Oslo den søndagen, og vil helst ikke ta fly.... Når kan en regne med at selskapet er slutt? De gangene vi har vært i konfirmasjon, tror jeg gjestene har vært til ca 19? Er det uhøflig å dra klokka 17 - jeg er tante til konfirmanten. Da kan jeg nemlig ta toget. Resten av familien min blir i selskapet til det er slutt. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Vi hadde konfirmasjon for snart 2 år siden. Innen kl. 2000 hadde alle gjestene dratt. Men synes ikke det er uhøflig om du må dra 1700. Og i tillegg er resten av familien din der. Så reis 1700 med god samvittighet synes jeg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Jeg er sikker på at folk vil forstå. Men si i fra på forhånd at du må dra litt tidlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.