Gjest lygne Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Syns dere jeg kan skrive: Hei! Hvordan har du det? Lurer egentlig bare på om du har tid og lyst til å ta en øl/kaffe med meg en kveld? Hilsen lygne Prøvde å finne en film å be han ut på, men fant ingen...Hva syns dere? Men skal ut imorgen en tur tenker jeg, bør jeg heller satse på å møte han ute, og spørre han da? Tørr sikkert ikke det men... 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Jeg ville sendt en slik melding! Jeg hadde blitt vanvittig smigret hadde jeg fått en slik innbydelse i alle fall. ) Lykke til! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Den meldingen høres kjempefin ut. Den er ikke påtrengende, men får frem budskapet om at du har lyst til å treffe ham igjen. Send den du! 0 Siter
Gjest lygne Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 nå har jeg sendt den..faen må ta en dusj eller noe... 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 nå har jeg sendt den..faen må ta en dusj eller noe... Det går såå bra så. Trekk pusten dyypt inn og slipp den sakte ut igjen 0 Siter
Gjest JaaP Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Har du fått svar eller? Sendte en lignende melding til en jeg var forelska i en gang, og fikk ikke svar før dagen etter. Var den verste tiden jeg har opplevd. Det var fra tynnslitte nerver og fortvilelse til gledesrus da den tikket inn. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Har du fått svar eller? Det lurte jeg også på... *nysgjerrig* 0 Siter
Gjest lygne Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Har du fått svar eller? Tror kanskje ikke han er typen som gidder å svare, men viss han ikke gidder så er han vel heller ikke interessert...tror ikke dette går så bra...kanskje han ble skremt..jeg er litt skummel egentlig 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Tror kanskje ikke han er typen som gidder å svare, men viss han ikke gidder så er han vel heller ikke interessert...tror ikke dette går så bra...kanskje han ble skremt..jeg er litt skummel egentlig Han er opptatt med noe, tom på batteriet, eller han vil vente med å svare til han er alene med mobilen....og deg.... Tvitvi 0 Siter
petter smart Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Jeg ville kanskje vært mer spesifikk og invitert til noe konkret på et bestemt tidspunkt. At han ikke svarer kan skyldes mye rart. Selv om han ikke vil burde han jo ha svart. Jeg mener SMS ikke egner seg til slike ting. Da er det bedre å ringe, da vet en at den andre har fått spørsmålet. Lykke til i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.