Gå til innhold

FU-Hvor lenge er sola oppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos deg der du bor? Bor du på en soltopp eller i en skyggedal? Nå om dagen går sola bak et fjell rundt 20:15 hos meg. Så nå skal jeg ta med kaffe ut å nyte litt sol og stillhet :)

Skrevet

Har ikek fulgt med helt, men massevis av sol fortsatt! :-)

men jeg har fått et lite rusk som har irritert det ene øyet mitt, og akkurat nå er jeg eklstremt lyssky! :-( Kan ikke bruke linser heller, og det ser så innmari teit ut med solbriller utenpå vanlige briller....;-)

Sånn midt på sommeren har vi forresten sola til cirka et kvarter før den går ned, og det er jo bra:-)

Skrevet

men jeg har fått et lite rusk som har irritert det ene øyet mitt, og akkurat nå er jeg eklstremt lyssky! :-( Kan ikke bruke linser heller, og det ser så innmari teit ut med solbriller utenpå vanlige briller....;-)

Sånn midt på sommeren har vi forresten sola til cirka et kvarter før den går ned, og det er jo bra:-)

Auu!! Det er sikkert ikke mye godt! Jeg fikk ei negl kjørt inn i øyet mitt ei gang, det var grisevondt å få lys på. Det måtte bare vare å rekke til det gikk over av seg selv sa legen. Så all min medfølelse til deg!! Sola kommer flere dager :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Den forsvinner her om 5-10 minutter, altså oppe nå til ca. klokka 20:15 som hos deg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har øyne som tåler lite sol enten jeg har Rusk på øyet eller ikke. :-(

Her er det sol både vår, sommer og høst helt til den går ned. :-D Men den går ikke nødvendigvis ned på samme tid hos alle. Her forsvinner den forresten bak en fjelltopp... Møkkafjell!

Skrevet

Tja, har ikke noe eksakt tall, men tviler på at den forsvinner på noen timer.

Første dag med sol på leeeeeeenge *jippi*

Skrevet

Jeg har øyne som tåler lite sol enten jeg har Rusk på øyet eller ikke. :-(

Her er det sol både vår, sommer og høst helt til den går ned. :-D Men den går ikke nødvendigvis ned på samme tid hos alle. Her forsvinner den forresten bak en fjelltopp... Møkkafjell!

Uffda! :-(

Men akkurat nå er det ikke bare lysskyhet - det er ekkelt å blunke og tårene renner nesten hele tiden... :-(

Får si som Gjertrud Sand: "Vi får håpe det bli likar i mårra!"

Skrevet

Auu!! Det er sikkert ikke mye godt! Jeg fikk ei negl kjørt inn i øyet mitt ei gang, det var grisevondt å få lys på. Det måtte bare vare å rekke til det gikk over av seg selv sa legen. Så all min medfølelse til deg!! Sola kommer flere dager :)

Takk for det! :-)

Og ja, sola kommer sikkert flere dager! :-D

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg vet ikke helt når solen forsvinner. Man begynner å merke at solen går ned litt etter halv ti eller noe slikt. Det er hvertfall lyst enda da:)

Skrevet

Jeg vet ikke helt når solen forsvinner. Man begynner å merke at solen går ned litt etter halv ti eller noe slikt. Det er hvertfall lyst enda da:)

Jøss det er lenge til halv ti enda :) Nå ligger sola på fjelltoppene her, tar kvelden.

Skrevet

Den forsvinner her om 5-10 minutter, altså oppe nå til ca. klokka 20:15 som hos deg.

Nydelig med sol!

Skrevet

Tja, har ikke noe eksakt tall, men tviler på at den forsvinner på noen timer.

Første dag med sol på leeeeeeenge *jippi*

Bor du i nord kanskje? :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jøss det er lenge til halv ti enda :) Nå ligger sola på fjelltoppene her, tar kvelden.

Jeg bor ved sjøen, så det er kanskje ikke så rart at jeg har sola så lenge:). Det er lenge lyst her, noe jeg liker:)Kan ikke merke at det er kvelden nå hvertfall;)

Skrevet

opp 05.08 og ned 21.21 :o)

All right, du bor på en høyde du :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...