Gå til innhold

glidelås-dings-hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest heffalumpen
Skrevet

Har en fin sportsjakke. Glidelåsen er forsåvidt i orden, men dingsen man drar opp/ned er gone!

Går det an å få skiftet bare den? (Hvis jeg skal få skiftet glidelås, er det utrolig mye sømmer, for den er sydd spesielt.)

Hvis man kan skifte bare dingsen, hvem gjør slikt, er det slike boder som tar imot skorep. og nøkkelfiling? Takk for svar :)

Skrevet

Det går kanskje an å sette på en binders, og kanskje litt bånd av noe slag?

Gjest heffalumpen
Skrevet

Det går kanskje an å sette på en binders, og kanskje litt bånd av noe slag?

Får ingenting inn, det er så smått. Må skifte dingsen. (((Herregud her kan man tenke koffert, det er ikk elett å uttrykke seg *rødme*)))

Skrevet

Får ingenting inn, det er så smått. Må skifte dingsen. (((Herregud her kan man tenke koffert, det er ikk elett å uttrykke seg *rødme*)))

Er det ikke plass til en binders engang? Den er jo tynn som ei nål.

Uh, nå fikk jeg ekle tanker i hodet mitt.

Skrevet

Kan du ikke bare henge på et lite lykketroll? ;) Gå innom en stoff-butikk og forklar ståa der.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Er det ikke plass til en binders engang? Den er jo tynn som ei nål.

Uh, nå fikk jeg ekle tanker i hodet mitt.

jo, det var plass til binders. Men jeg får den ikke gjennom, for det sitter rester av piggen fra den man drar i (dette blir verre og verre..)

Så dingsen må skiftes. Hvis jeg ikke får piggen ut.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Kan du ikke bare henge på et lite lykketroll? ;) Gå innom en stoff-butikk og forklar ståa der.

Kjære pekkaline, jeg ble jo nesten kvalt, jeg får ikke dingsen verken opp eller ned. Det var like før jeg måtte klippe av meg jakka

Skrevet

Kjære pekkaline, jeg ble jo nesten kvalt, jeg får ikke dingsen verken opp eller ned. Det var like før jeg måtte klippe av meg jakka

Å såpass! En hastesak altså.... Har du fått den av deg nå da??

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Hva med å bruk en sikkerhetsnål eller en hårnål?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...