Gå til innhold

Av og til er jeg lei livet

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er bare lei uansett
Skrevet

Jeg vet hva jeg får høre. Jeg kan det utenat, men jeg er av og til lei livet for det. Av og til trenger jeg støtte fra alle mine venner for å fortsette. Av og til trenger jeg at vennene mine tror på meg og det jeg gjør og bestemmer uten å stille utallige spørsmål. jeg synes mannlige venner er flinkere til det enn venninner. er det bare jeg som synes det, og er jeg rar som opplever det slilk.

Kvinner er mere snusfornuftige og tror de vet løsninger på alt. hva kommer det av?

Skrevet

At menn rett og slett enkli ikke bryr seg så voldsomt om det.

Ser du ut som du har det greit så tar ikke mannfolk så stor notis av "detaljer", det bare ser ut som det. Mens kvinner er mer analyserende.

Skrevet

Synes også det er lettere å snakke med guttevenner enn jentevenner. Enig med du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...