Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hva skal dere ha til middag idag?

Vi skal ha meksikansk gryterett,ris og hvitløksbaguetter.

jubalong70
Skrevet

Så tidlig du er på'n da ;)

Jeg vil tro det blir fullkornsspaghetti med stekt bacon og carbonara-saus i dag. En av barnas yndlingsretter - og lettvindt å lage :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg skal ha fiskepinner, ris og grønnsaker, tenker jeg.

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi skal ha steinbitkarbonader med poteter, grønnsaker og en fiskesaus.

Skrevet

hysefilet med sitronfløtesaus og revne gulrøtter

mariaflyfly
Skrevet

Så tidlig du er på'n da ;)

Jeg vil tro det blir fullkornsspaghetti med stekt bacon og carbonara-saus i dag. En av barnas yndlingsretter - og lettvindt å lage :)

Det tror jeg jaggu vi skal ha også. Eller kanskje tortellini med bechamelsaus, skinke og broccoli. Ungene elsker det. :)

jubalong70
Skrevet

Det tror jeg jaggu vi skal ha også. Eller kanskje tortellini med bechamelsaus, skinke og broccoli. Ungene elsker det. :)

Mmmm, det er også nyyydelig!!!

Skrevet

Hvordan lager du den bechamelsausen? Er det "vanlig" hvit saus av mel og smør og melk og med ost ?

hare1365380455
Skrevet

Jeg vet ikke enda; jeg skal snart gå på jobb.

mariaflyfly
Skrevet

Hvordan lager du den bechamelsausen? Er det "vanlig" hvit saus av mel og smør og melk og med ost ?

Jepp, du lager som en hvit grunnsaus, og tilsetter revet muskatnøtt, salt og masse revet fersk parmesan. :)

Skrevet

Hjemmelaget pizza blir vår middag om det går an å kalle det middag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...