Gå til innhold

Datahjelp, FORT!!

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Plutselig er det enkelte sider på nettet som vises med svært liten skrift på maskinene min, dette har skjedd før, men nå husker jeg ikke hvordan jeg endret det. Noen som vet ???

Skrevet

I yahoo endres det ved å - ja, hva var det? - holde ned venstre musetast og dra musepekeren nedover skjermen?

Skrevet

Hold inne ctrl-tasten og rull musehjulet oppover.

Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg ville bare svare i tråden din lell, fopr jeg synes det er så lenge siden jeg har sett deg! :-)

Så derfor: Hei på deg!! :-)

serendipity
Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg ville bare svare i tråden din lell, fopr jeg synes det er så lenge siden jeg har sett deg! :-)

Så derfor: Hei på deg!! :-)

Hei Morsan :-)) Hyggelig å bli husket på. Jeg er litt opptatt nå om dagen, og har ikke tid til DOL i det hele tatt nesten :-)))))))))))))

serendipity
Skrevet

Hold inne ctrl-tasten og rull musehjulet oppover.

Glemte å takke for jeg var så stresset- Men takk, det virket :-)

Skrevet

Hei Morsan :-)) Hyggelig å bli husket på. Jeg er litt opptatt nå om dagen, og har ikke tid til DOL i det hele tatt nesten :-)))))))))))))

Det er det fine med dol - man kan stikke innom når man har lyst! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...