Gå til innhold

Brudepiker - blomster

Gjest Vil gjøre det så enkelt....

Anbefalte innlegg

Gjest Vil gjøre det så enkelt....
Skrevet

Vi giftet oss i utlandet, men våre små jenter var ikke med. Nå skal vi til fotografen, for vi ønsker selvsagt bilder med jentene våre. Så var spørsmålet:

Ville dere hatt bukett til deres barn, i denne anledning? Jeg har bare en enkel bukett med 3 cála, så det er ikke særlig prangende. Kan jeg utelate blomster til mine barn, på 3 og 5 år? Eller er det veldig vanlig at "brudepikene" har blomster???

Skrevet

Jeg synes egentlig ikke det er vanlig med brudepiker i det hele tatt! ;-) Har knapt vært en brudepike å se i alle de bryllupene jeg har vært i, men det ene som var, der hadde brudepiken blomster.

Men her er det jo fritt fram å gjøre som en selv vil, og jeg synes det høres hyggelig ut også uten blomster. Absolutt ikke noe must!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...