Gå til innhold

Over og ut...

Anbefalte innlegg

Gjest lygne
Skrevet

Jaja, fortsatt ingen svar fra han fyren. Skulle aldri ha sendt melding, nå blir det dritflaut å se han igjen. Den dusten altså, han kunne jo ha svart! Selv om han ikke var interessert.....litt vondt i dag.

jubalong70
Skrevet

Jeg skjønner at du er skuffet. Men nå vet du at han ikke er interessert.

Du har ikke gjort noe du behøver å være flau for - helt sant!

Du har vært kjempeflink.

Treffer du ham igjen, så bare lat som ingenting. Nevner han meldingen så er det greit. Nevner han den ikke, så gjør ikke du det heller.

Gjest lygne
Skrevet

Jeg skjønner at du er skuffet. Men nå vet du at han ikke er interessert.

Du har ikke gjort noe du behøver å være flau for - helt sant!

Du har vært kjempeflink.

Treffer du ham igjen, så bare lat som ingenting. Nevner han meldingen så er det greit. Nevner han den ikke, så gjør ikke du det heller.

ok..kommer vel til å glemme han omsider..men tror ikke akkuratt helgen blir strålende, alle vennene mine er opptatt denne helgen også. Hva kan man gjøre for å glemme?

Skrevet

Hmmm, du er sikker på at han har det nr fremdeles? Er han i Norge? Håper litt lengre jeg.Han kommer plutselig på at du hadde sendt en melding, så ringer han deg! *krysser fingrene*

Gjest lygne
Skrevet

ok..kommer vel til å glemme han omsider..men tror ikke akkuratt helgen blir strålende, alle vennene mine er opptatt denne helgen også. Hva kan man gjøre for å glemme?

Skjønner ikke hvorfor jeg innbilte meg at han var interessert, hvorfor finner aldri jeg noen? jævlig irriterende!

Gjest lygne
Skrevet

Hmmm, du er sikker på at han har det nr fremdeles? Er han i Norge? Håper litt lengre jeg.Han kommer plutselig på at du hadde sendt en melding, så ringer han deg! *krysser fingrene*

Han er i Norge, og ja, jeg har sjekka, han har det samme nr. Tviler på han gjør det..tror ikke han hadde turt om om han hadde hatt lyst heller...

jubalong70
Skrevet

Finne på noe annet. Kom deg ut, gå tur, rydd i klesskapet, bak en kake - gjør alt mulig annet enn å tenke på ham.

Skrevet

Han er i Norge, og ja, jeg har sjekka, han har det samme nr. Tviler på han gjør det..tror ikke han hadde turt om om han hadde hatt lyst heller...

Javel, du gjorde et forsøk i allefall :) Ta deg en tur ut i kveld så ser du hva skjebnen vil for deg :)

Gjest lygne
Skrevet

Ja, takk for støtte uansett:) Gikk en tur, og da ble det litt bedre. Han får bare seile sin egen sjø...;)

Gjest togli
Skrevet

Huff da, du har iallefall ingen grunn til å være flau! Jeg synes du var tøff! *klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...