Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så skummelt når flammene baner seg vei. Her hintes det om at brannen kommer av en skolegruppe på tur.

Har du noen gang blitt redd for flammene/holdt på å miste kontrollen over flammene? En gang jeg var ti år, så lekte jeg og en til, med ilden. Vi fikk svidd av 1x1m. Det er fryktelig fort gjort å miste kontrollen. Får vondt av å tenke tilbake på det.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=167727

Gjest Tacomix
Skrevet

Nei, jeg har ikke testet ut det helt enda, men kommer ikke til å gjøre det heller om jeg kan unngå det:)

Fint at du kom hit, her er det lite som skjer og jeg trenger å skrive et sted.

Gjest kvinne 46
Skrevet

Eg har også opplevd å misse kontroll over flammene som ti-åring. Vi var fleire, men eg var eldst, så eg tok all skyld. Var i sjokk lenge etterpå. Høyrde eg nokon snakke om brann, så krympa eg meg i skam - unngjekk heilt temaet.

Det gjekk bra , for det var ikkje store grasbrannen. Men følelsen av å misse kontroll, og folk som var oppjaga, skremde meg.

Skrevet

Eg har også opplevd å misse kontroll over flammene som ti-åring. Vi var fleire, men eg var eldst, så eg tok all skyld. Var i sjokk lenge etterpå. Høyrde eg nokon snakke om brann, så krympa eg meg i skam - unngjekk heilt temaet.

Det gjekk bra , for det var ikkje store grasbrannen. Men følelsen av å misse kontroll, og folk som var oppjaga, skremde meg.

Det er en forferdelig følelse ja. Ingen voksne så hva vi gjorde, og ingen vet om det enda :) Jeg har stor respekt for ild.....

Skrevet

Nei, jeg har ikke testet ut det helt enda, men kommer ikke til å gjøre det heller om jeg kan unngå det:)

Fint at du kom hit, her er det lite som skjer og jeg trenger å skrive et sted.

Kom og forsvant :) Dumme meg sovnet på sofaen!! Og så jeg som skulle rydde å gjøre alt så fint her..... Har fått gjort litt, men må til med pizza også. Guttene er ikke hjemme før halv ti ca, så det blir sen mat. *Oh heldigvis for meg* Du har hatt besøk?

Skrevet

Jeg var vel rundt 10 år da vi samlet sammen masse tørr mose og tente på. Det brann veldig, og det var mange trær i nærheten. Jeg tror noen voksne måtte hjelpe å slokke.

Gjest Tacomix
Skrevet

Kom og forsvant :) Dumme meg sovnet på sofaen!! Og så jeg som skulle rydde å gjøre alt så fint her..... Har fått gjort litt, men må til med pizza også. Guttene er ikke hjemme før halv ti ca, så det blir sen mat. *Oh heldigvis for meg* Du har hatt besøk?

Jeg har snakket litt med mine venner idag. Dette har vært min verste dag hittil i mitt liv faktisk. Jeg kan ikke forstå hva som har skjedd. Hadde jeg vært hjemme nå til uka, hadde jeg gått i begravelse. Men det kan jeg ikke:(

Godt med sen middag da. Jeg må ta å spise litt før jeg legger meg om jeg orker, har bare spist frokost idag. Ha en fin kveld. Vi snakkes

Skrevet

Jeg var vel rundt 10 år da vi samlet sammen masse tørr mose og tente på. Det brann veldig, og det var mange trær i nærheten. Jeg tror noen voksne måtte hjelpe å slokke.

Jøss, du er den tredje som gjorde det i den alderen! Farlig alder. Godt vi har voksne som kan trø til i nøden.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...