Gå til innhold

Anne-Kat Hærland?

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg så på programoversikten nå at Anne-Kat Hærland skulle være med i Nytt på nytt i kveld. Kan det stemme? Var det ikke siste gangen hennes forrige fredag?

Skrevet

Det er et program med høydepunkter fra den nylig avsluttede sesongen:-) Så hun var ferdig forrige gang ja... Lurer på hvordan det blir med Linn Skåber i den stolen jeg...

Gjest Catwoman
Skrevet

Det er et program med høydepunkter fra den nylig avsluttede sesongen:-) Så hun var ferdig forrige gang ja... Lurer på hvordan det blir med Linn Skåber i den stolen jeg...

Linn Skåber? Har mine tvil om henne..

Gjest kate-74-
Skrevet

Hun er morsom hun.

Skrevet

Ja jeg også, tviler for at Nytt på Nytt blir det samme....

Skrevet

Hun er morsom hun.

Jaja, hver sin smak. Noen er morsomme, noen prøver å være morsomme...

Skrevet

Ja jeg også, tviler for at Nytt på Nytt blir det samme....

Ja, ja, det er uansett bare et program.

Skrevet

Ja, ja, det er uansett bare et program.

Jaja, men vi kan jo diskutere det uansett;-)

Skrevet

Jaja, men vi kan jo diskutere det uansett;-)

Jo, absolutt! :-)

Det er bare det at en kollega i lange tider nå har beklaget seg over at Anne-Kat slutter og hvor trist det er og at Skåber ikke blir like bra osv osv.

Jeg er nok litt farget av det! ;-) Har hørt litt for mye om det i det siste, kan du si;-)

Ellers er jeg jo helt enig i at jeg ikke tror at Skåber blir like bra, men det får da være måte på å være opprørt over det, ref. min kollega! ;-)

Skrevet

Det er bare det at en kollega i lange tider nå har beklaget seg over at Anne-Kat slutter og hvor trist det er og at Skåber ikke blir like bra osv osv.

Jeg er nok litt farget av det! ;-) Har hørt litt for mye om det i det siste, kan du si;-)

Ellers er jeg jo helt enig i at jeg ikke tror at Skåber blir like bra, men det får da være måte på å være opprørt over det, ref. min kollega! ;-)

Ja, da kan jeg skjønne at det blir litt mye. Jeg tror ikke programmet blir så bra som før, og jeg kan diskutere det når saken kommer opp. Men jeg går ikke å tenker mye på det i dagliglivet, for å si det slik:-)

Skrevet

Ja, da kan jeg skjønne at det blir litt mye. Jeg tror ikke programmet blir så bra som før, og jeg kan diskutere det når saken kommer opp. Men jeg går ikke å tenker mye på det i dagliglivet, for å si det slik:-)

:-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Huh? Hva er det som er gæernt med Linn Skåber, da? Hun er ei knallbra dame, men hun har aldri fått vist seg frem i akkurat det formatet før.

*påtatt fornærmet*

Skrevet

Huh? Hva er det som er gæernt med Linn Skåber, da? Hun er ei knallbra dame, men hun har aldri fått vist seg frem i akkurat det formatet før.

*påtatt fornærmet*

Jeg synes hun er morsom - for all del - men jeg tror likevel det skal bli vanskelig å fylle Anne Kats sko.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jaja, hver sin smak. Noen er morsomme, noen prøver å være morsomme...

hehe....blink!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...