Gå til innhold

Smaksforstyrrelser, hva kan komme av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har innimellom smaksforstyrrelser av sterk grad. Det virker også inn på luktesansen min. Hverken meg eller legen skjønner noe som helst. Jeg har vært hos øre, nese, hals spesialist, og han fant ingenting.

Jeg går ikke på noen medisiner.

Skrevet

Snodig.. Jeg husker at min sønn hadde problemer med at ingenting smakte. Det tok ei drøy uke etter en øreoperasjon før han kjente smaken av mat igjen. Alt var flatt i smaken. Kan du ha noe som trykker på den nerven? Har du hatt noen øreinfeksjoner? Rart at ikke legene finner ut av det på deg.......Legene sa at min sønn manglet smak pga nerven ble kuttet ved operasjonen.

Skrevet

Snodig.. Jeg husker at min sønn hadde problemer med at ingenting smakte. Det tok ei drøy uke etter en øreoperasjon før han kjente smaken av mat igjen. Alt var flatt i smaken. Kan du ha noe som trykker på den nerven? Har du hatt noen øreinfeksjoner? Rart at ikke legene finner ut av det på deg.......Legene sa at min sønn manglet smak pga nerven ble kuttet ved operasjonen.

Nei, det er ingenting som presser på. Utrolig kjedelig å gå rundt med dette. det setter liksom en liten stopper på humøret.

Jeg får det garantert hvis jeg drikker sjokomelk, og jeg får det hvis jeg drikker mye Pepsi max

Andre forslag?

Skrevet

Nei, det er ingenting som presser på. Utrolig kjedelig å gå rundt med dette. det setter liksom en liten stopper på humøret.

Jeg får det garantert hvis jeg drikker sjokomelk, og jeg får det hvis jeg drikker mye Pepsi max

Andre forslag?

Er drikkene kalde så kan det kanskje lamme en lite skjermet smaksnerve.........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...