Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste vært en del på¨DOL igjen; det er jo ok her nå, etter at vi kunne endre oppsettet selv. Men jeg har fremdeles ikke funnet 100 nyeste innlegg, noen som kan forklare hvor vi finner det?

Skrevet

*Fnis* 10 cm til høyre for der du trykket på "Skriv nytt innlegg" står det "Siste 25|50|100"..... ;o)

Skrevet

*Fnis* 10 cm til høyre for der du trykket på "Skriv nytt innlegg" står det "Siste 25|50|100"..... ;o)

Hos meg står det der Trådliste Svar til meg

Skrevet

Hva står det bortenfor der da?

Skrevet

Hva står det bortenfor der da?

Sistevelg forum

Skrevet

Rart, for etter svar til meg skal det stå siste 25-50-100...

Skrevet

Sistevelg forum

Står det ikke "Siste 25|50|100" ?

Det gjør det hos meg, og da kan jeg velge om jeg vil se de 25 nyeste, 50 nyeste eller 100 nyeste.

hare1365380455
Skrevet

Sistevelg forum

Du får høre med webmaster. Hos meg står det også siste 25/50/100.

Skrevet

Rart, for etter svar til meg skal det stå siste 25-50-100...

Til høyre for Svar til meg står Sistevelg foru som ikke er klikkbart. Så kommer helt til høyre der jeg kan velge f.eks. Åpent forum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...