Gjest Catwoman Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Sitter her alene og ser Beyonce-videoer. Skulle ha vært på konserten i kveld, men de som jeg skulle reise med trakk seg i siste liten..og turte ikke reise alene... lei meg nå ja.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Det er ikke alltid ting går som planlagt. Dersom du føler deg mye alene (har lest tidligere innlegg i dag) så synes jeg du kan melde deg inn i noe? Har du ingen interesser? 0 Siter
Gjest Catwoman Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Det er ikke alltid ting går som planlagt. Dersom du føler deg mye alene (har lest tidligere innlegg i dag) så synes jeg du kan melde deg inn i noe? Har du ingen interesser? jeg har litt sosialangst..mye jeg kunne tenkt meg å melde meg inn i, men vet ikke om jeg tør... er veldig glad i dyr, musikk, litteratur og sånn..vet ikke jeg.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 jeg har litt sosialangst..mye jeg kunne tenkt meg å melde meg inn i, men vet ikke om jeg tør... er veldig glad i dyr, musikk, litteratur og sånn..vet ikke jeg.. Jeg føler meg ganske sikker på at det finnes en gruppe i din kommune som har det likedan som deg. Angst er det desverre mange som har i ulike former. Ring kommunen å hør om de har et tilbud til deg, eller du kan snakke med legen din. Det kan være greit å komme sammen med andre å prøve ut grensene for angst, her for sosialangst. (de andre sliter med samme som deg) Det kan også være en ide å oppsøke en gård i første omgang? Det finnes slike åpne gårder og du trenger ikke menge deg så mye med folk. Dersom du virkelig har interesse for musikk, så er jo det en finfin hobby. Jeg er temmelig sikker på at kommunen din har et tilbud du bør sterkt vurdere..... Ønsker deg alt det beste 0 Siter
Gjest konsertgjenger Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 jeg har litt sosialangst..mye jeg kunne tenkt meg å melde meg inn i, men vet ikke om jeg tør... er veldig glad i dyr, musikk, litteratur og sånn..vet ikke jeg.. hvis du har sosialangst er konsert perfekt alene da, ingen som legger merke til deg der har også sosialangst... 0 Siter
Gjest Catwoman Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Jeg føler meg ganske sikker på at det finnes en gruppe i din kommune som har det likedan som deg. Angst er det desverre mange som har i ulike former. Ring kommunen å hør om de har et tilbud til deg, eller du kan snakke med legen din. Det kan være greit å komme sammen med andre å prøve ut grensene for angst, her for sosialangst. (de andre sliter med samme som deg) Det kan også være en ide å oppsøke en gård i første omgang? Det finnes slike åpne gårder og du trenger ikke menge deg så mye med folk. Dersom du virkelig har interesse for musikk, så er jo det en finfin hobby. Jeg er temmelig sikker på at kommunen din har et tilbud du bør sterkt vurdere..... Ønsker deg alt det beste tusen takk..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.