Gå til innhold

når er man blitt i lag?

Gjest nervøs og vet ikke hvor vi står

Anbefalte innlegg

Gjest nervøs og vet ikke hvor vi står
Skrevet

Når kan man si at man er blitt i lag?

Er det dumt/barnslig å spørre den andre parten om man er kjærester?

Jeg er så usikker på hvor vi står hen.

Vi er begge 20 år.

Skrevet

Da er det bare å spørre! Eller si hei du kjæresten min.

Skrevet

Vi hadde blitt enige om å ha en såkalt "uforpliktende forhold" - *haha*. Husker jeg tok mot til meg da jeg kjente jeg begynte å få varme følelser for ham og spurte hva han egentlig mente med dette såkalte "uforpliktende" og sa at det hadde føltes veldig ukomfortabelt for meg om han traff andre damer samtidig. Dette var tredje gangen vi treftes, andre gangen hjemme hos ham og vi hadde da mailet og sms'et tett i en mnds tid.

Han sa øyeblikkelig og med ettertrykk at det overhode ikke var aktuelt for ham å treffe andre damer nei og jeg husker jeg spurte forsiktig:"Kan jeg kalle deg kjæresten min da?" Han smilte og klemte meg inntil seg og sa:"Ja...." :o) *Mimrer* Vi har 2-årsdag i dag skjønner du. :o)

Skrevet

Vi hadde blitt enige om å ha en såkalt "uforpliktende forhold" - *haha*. Husker jeg tok mot til meg da jeg kjente jeg begynte å få varme følelser for ham og spurte hva han egentlig mente med dette såkalte "uforpliktende" og sa at det hadde føltes veldig ukomfortabelt for meg om han traff andre damer samtidig. Dette var tredje gangen vi treftes, andre gangen hjemme hos ham og vi hadde da mailet og sms'et tett i en mnds tid.

Han sa øyeblikkelig og med ettertrykk at det overhode ikke var aktuelt for ham å treffe andre damer nei og jeg husker jeg spurte forsiktig:"Kan jeg kalle deg kjæresten min da?" Han smilte og klemte meg inntil seg og sa:"Ja...." :o) *Mimrer* Vi har 2-årsdag i dag skjønner du. :o)

Gratulerer med dagen! :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1178480601' post='3606344]

Gratulerer med dagen! :o)

Takker. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...