Gå til innhold

Grafisk Design ved Norges Kreative Fagskole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått plass på Grafisk Design ved Norges Kreative Fagskole i Bergen fra høsten av. Noen som har erfaring med skolen/studiet i Bergen og kan/vil dele den med meg?

Svarfristen er i morra da, så jeg må vel bestemme meg nå...

Takker og bukker på forhånd!

Gjest Timiti
Skrevet

Jeg har bare erfaring fra skolen i Oslo, og har bare positive erfaringer derfra.

Skrevet

Jeg har bare erfaring fra skolen i Oslo, og har bare positive erfaringer derfra.

OK. Regner jeg med at de kjører samme opplegg over hele linja. Jeg har fått noen tilbakemeldinger som IKKE er bra, nemlig, men det gjelder journalist-studiet, og det er noen år tilbake.

Takk skal du ha!

Gjest Timiti
Skrevet

OK. Regner jeg med at de kjører samme opplegg over hele linja. Jeg har fått noen tilbakemeldinger som IKKE er bra, nemlig, men det gjelder journalist-studiet, og det er noen år tilbake.

Takk skal du ha!

Har også hørt det om journalist-studiet, men.. Jeg kjenner en av dem som tok studiet, og hun sa at grunnen til at de elevene klagde var at de rett og slett ikke gjorde noe selv.

Skolen er lagt opp slik at man må jobbe mye selv/i grupper med andre elever. Man får ikke servert alt på sølvfat, og slik bør det vel heller ikke være.

De journaliststudentene klaget jo også på at de måtte ha praksis i hele 8 uker. Hallo?? Praksis er jo kjempelærerikt og en bra mulighet til å få en fot innenfor.

Skrevet

Har også hørt det om journalist-studiet, men.. Jeg kjenner en av dem som tok studiet, og hun sa at grunnen til at de elevene klagde var at de rett og slett ikke gjorde noe selv.

Skolen er lagt opp slik at man må jobbe mye selv/i grupper med andre elever. Man får ikke servert alt på sølvfat, og slik bør det vel heller ikke være.

De journaliststudentene klaget jo også på at de måtte ha praksis i hele 8 uker. Hallo?? Praksis er jo kjempelærerikt og en bra mulighet til å få en fot innenfor.

Hmmm, ja en skulle tro det.. At praksis er bra, mener jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...