Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Krølltang
Skrevet

Synest dere det er fint eller stygt med krøller ?

Mista nikket
Skrevet

Tror de som ikke har det synes det er finest

Gjest prust
Skrevet

Det er nydelig!!!! Verken mannen min eller jeg har krøller. De to første barna har stritt hår som oss, men nummer tre har deilige store lokker i det tynne håret sitt :-) Hun er så fin med krøllene sine!

kaffepiken
Skrevet

Jeg syns andre er veldig fine med krøller, men jeg er veldig lei mine egne :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg synes det er kjempefint med krøller, men som regel vil man vel gjerne ha det man ikke har. Uansett er det viktigst at hår er velstelt og pent - uansett hårtype.

Skrevet

De som har det vil ikke ha det og motsatt :-) Jeg har selv kun litt fall, skulle gjerne hatt litt mer krøller, særlig nå når jeg sparer til langt hår. Synes selv det ser litt kjedelig ut med tynt, langt, flatt hår, men det er meg.

Skrevet

Kjempefint! Egentlig er jeg ikke så begeistret for menn med krøller av en eller annen grunn, men det er klart det er individuelt for kjæresten min får de søteste krøller i nakken når håret blir for langt. :o)

jubalong70
Skrevet

Jeg synes det er fint med krøller.

Gjest Cezalion
Skrevet

Jeg har MASSE krøller, og synes alle andre enn meg selv kler krøller.

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint, med mindre det er mer brusete enn krøllete.

Jeg har egentlig ikke vært noe særlig fan av dette VM i flatt hår som har vært moderne en stund nå. Ta f eks hun ene dama som var med i Beat for Beat sist fredag - så ut som hun hadde gått amok med rettetanga, og håret så bare håpløst tynt og pistrete ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...