Gå til innhold

Lav respekt

Anbefalte innlegg

Gjest Deppa av de
Skrevet

Jeg blir så deprimert og rasende når jeg tenker på hvor lav respekt alle har for meg. Jeg får litt lyst til å skade de hardt.

Gjest Herrejemini
Skrevet

Om folk har lav repsekt for deg, er det som regel én grunn: Deg selv.

Skrevet

Jeg får lyst til å refse alle som ikke bruker objektsform.

Men jeg klarer å beherske meg.

Gjest Svar til deg
Skrevet

Om folk har lav repsekt for deg, er det som regel én grunn: Deg selv.

Her tror jeg du tar litt feil. Mange mobbeoffer han nok samme følelsen som han her, men det er da ikke altid mobbeofferet sin feil at han blir mobbet.

Gjest Viktigere å respektere seg selv!
Skrevet

Slutt å tenke på hvor lav respekt andre har til deg da. Det vet du foresten ingen ting om, antageligvis har folk akkurat like høy/lav respekt for deg som for de fleste andre. Hvis du desperat ønsker at folk skal respektere deg MER enn de respekterer hvem som helst andre, bør du gå i deg selv og finne ut hvorfor det er så viktig for deg. Hvis du skader andre fortjener du ingen respekt, og resultatet er null respekt fra absolutt alle.

Hva er det du vil at folk skal respektere deg for som de ikke gjør? Respekterer du deg selv?Respekterer du andre?

Skrevet

Respekt er noe man må gjøre seg fortjent til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...