Gå til innhold

Jeg har helt glemt DOL

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg har blitt bitt av facebook basillen og har faktisk glemt DOL... Jeg har ikke vært her inne på to uker tror jeg. WOW, sorry, måtte bare dele det med dere;o)

Er dere her enda? Er det noe liv? Er dere på facebook?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det er vår- og jeg har vært mye ute. Så nå er jeg mye mindre på DOL.

Facebook har jeg bare lest om, men orker ikke ta meg tid til det nå. Altfor fint ute. :-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Man kan fort bli hekta på facebook ja. :-)

Skrevet

Det er betraktelig stillere her om dagen. Koselig at du husket på oss igjen :)

Jeg har en profil på Facebook, men bruker den veldig lite.

Gjest PeePee
Skrevet

Skjønte ikke helt hva som var så morsomt med Facebook, være i nettverk med kollegaer og venner på internett? Og ha en profil man skribler i? Da er livet kjedelig altså hvis det er underholdning :)

Mulig jeg ikke forstod det helt, har andre ting å drive med.

Skrevet

Heisann :) Fint du besøker dol når du husker det da. Jeg har bare lest litt om facebook og tviler nok på at det blir noe til der med meg. Får se om jeg mener noe annet til høsten kanskje. Hva er det beste med facebook synes du??

Gjest abrahamsen
Skrevet

Heisann :) Fint du besøker dol når du husker det da. Jeg har bare lest litt om facebook og tviler nok på at det blir noe til der med meg. Får se om jeg mener noe annet til høsten kanskje. Hva er det beste med facebook synes du??

Det beste med facebook er at man finner igjen gamle kjente, og at man kan holde kontakt med de som ikke bor et annet std.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Skjønte ikke helt hva som var så morsomt med Facebook, være i nettverk med kollegaer og venner på internett? Og ha en profil man skribler i? Da er livet kjedelig altså hvis det er underholdning :)

Mulig jeg ikke forstod det helt, har andre ting å drive med.

Det morsomste med facebook er jo å finne igjen gamle kjente. Jeg blar i andres venner, og vips, der dukker det opp et menneske jeg ikke har sett på lenge osv.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Det er betraktelig stillere her om dagen. Koselig at du husket på oss igjen :)

Jeg har en profil på Facebook, men bruker den veldig lite.

Du må lete etter gamle venner vet du;o)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Man kan fort bli hekta på facebook ja. :-)

Ja, nesten litt skummelt...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Det er vår- og jeg har vært mye ute. Så nå er jeg mye mindre på DOL.

Facebook har jeg bare lest om, men orker ikke ta meg tid til det nå. Altfor fint ute. :-)

Kan være lurt å vente til høsten ja..

Skrevet

Det beste med facebook er at man finner igjen gamle kjente, og at man kan holde kontakt med de som ikke bor et annet std.

Flott, men da er alle der med ekte navn og sånt? Er det ikke lett å si for mye da? Det er vel en skravleside sånn ala dol? Jøss det ble mange spørsmål gitt ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Flott, men da er alle der med ekte navn og sånt? Er det ikke lett å si for mye da? Det er vel en skravleside sånn ala dol? Jøss det ble mange spørsmål gitt ;)

Har

du

muligheter

til

å

komme

msn?

Sorry

at

jeg

bryter

inn

i

tråden.

Skrevet

Har

du

muligheter

til

å

komme

msn?

Sorry

at

jeg

bryter

inn

i

tråden.

jepp :)

Gjest PeePee
Skrevet

Det morsomste med facebook er jo å finne igjen gamle kjente. Jeg blar i andres venner, og vips, der dukker det opp et menneske jeg ikke har sett på lenge osv.

Litt for sært for meg det der :)

Skrevet

Veldig mange har ekte navn. Men det er f.eks. en som kaller seg Lomme Mannen. En bruker Ha Ol for Hans Olsen. Noen har feil alder, de fleste i 70-åra er unge mennesker!

Skrevet

Så var det Myspace, Second Life, nå Facebook.

Facebook er definitivt det skumleste. Passer perfekt for hevngjerrige exer, eller gamle menn på jagt etter små jenter.

Du kan lage profil i hvilket navn du lyster, legge opp bilder som slett ikke er av deg, og generelt være en pest og en plage. Det er bare et tidsspørsmål før første skandale kommer.

Skrevet

Du må lete etter gamle venner vet du;o)

Jeg har prøvd, men jeg tror mine venner er andre steder ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg er ikke på facebook; jeg bruker nok tid på nettet som det er... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...