Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren, nå vil jeg snart ha vår - stabilt!

Skrevet

Var du i det spøkefulle hjørnet da du skreiv dette i dag tidlig? ;)

Skrevet

Var du i det spøkefulle hjørnet da du skreiv dette i dag tidlig? ;)

Sukk, dessverre så var jeg ikke det.

Heldigvis var det ikke noen ting som la seg.

Også du da, som sitter på Sørlandet og sikkert nyter nydelig vær. *ikke misunnelig i det hele tatt*

Skrevet

Sukk, dessverre så var jeg ikke det.

Heldigvis var det ikke noen ting som la seg.

Også du da, som sitter på Sørlandet og sikkert nyter nydelig vær. *ikke misunnelig i det hele tatt*

Det var drøyt med snø nå synes jeg. Godt det ikke la seg da! I dag har vi hatt noen regnskurer men fint fra i ettermiddag. Ikke den heelt store varmen, men klager ikke :)

Skrevet

Det var drøyt med snø nå synes jeg. Godt det ikke la seg da! I dag har vi hatt noen regnskurer men fint fra i ettermiddag. Ikke den heelt store varmen, men klager ikke :)

Det synes jeg også!!!

Gjest kate-74-
Skrevet

Bare det ikke snør på 17 Mai så er jeg fornøyd.Men det har snødd natt til 17 Mai her i Trondheim før så man kan aldri være trygg

Skrevet

Bare det ikke snør på 17 Mai så er jeg fornøyd.Men det har snødd natt til 17 Mai her i Trondheim før så man kan aldri være trygg

Sukk, nei man kan aldri være trygg.

Der jeg kommer fra (østlandet) har det til og med snødd i juni!

Uff, vil ikke det!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...