Gå til innhold

Hvor får man kjøpt levegger?

Anbefalte innlegg

Gjest forblåst
Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt levegger i Bergensområdet?

Skrevet

Jeg er ikke kjent i Bergensområdet, men større gartnerier (Plantasjen) og byggvarehus (Bygger'n, Byggmakker og Obs! Bygg) pleier å ha sånt i alle fall.

Skrevet

Jeg var nylig på obs, og de har det i allefall.

Gjest forblåst
Skrevet

Jeg var nylig på obs, og de har det i allefall.

Takk, da prøver jeg der først. Var du på Lagunen eller Sartor?

Gjest forblåst
Skrevet

Jeg er ikke kjent i Bergensområdet, men større gartnerier (Plantasjen) og byggvarehus (Bygger'n, Byggmakker og Obs! Bygg) pleier å ha sånt i alle fall.

Takk for svar. Har ikke funnet på Plantasjen, men ser på nettet nå at Bygger'n har iallefall.

Skrevet

Takk, da prøver jeg der først. Var du på Lagunen eller Sartor?

Jeg var på Obs bygg i Haugesund, så du bør kanskje leite etter Obs bygg. Obs på Lagunen og Sartor tror jeg stort sett selger andre ting.

Gjest forblåst
Skrevet

Jeg var på Obs bygg i Haugesund, så du bør kanskje leite etter Obs bygg. Obs på Lagunen og Sartor tror jeg stort sett selger andre ting.

De har OBS Bygg på Lagunen også, men kan jo gjerne være andre varer enn Haugesund likevel? Men, men, jeg tar meg en tur der i helga, kanskje jeg er heldig?

Skrevet

Er ikke fra bergensområdet, men her i fjorden har jeg sett på plantasjen, maxbo, monter og byggmakker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...