Gå til innhold

nytt kjøkken

Anbefalte innlegg

Gjest sola mi
Skrevet

Jeg skal ha nytt kjøkken og er i tvil om hva slags fronter jeg skal velge.

I dag har jeg hvite fronter, men man ser jo møkka med en gang på dem.

Synes at eik er ok, men egentlig kjedelig også.

Har noen her svarte fronter? Synes det er tøft, men man blir nok fort lei det?

Hva har du og ville du valgt det omigjen og hvorfor? Fordeler og ulemper?

Skrevet

Jeg ville aldri i verden hatt svarte eller mørke fronter på kjøkkenet! Jeg vil ha LYS på kjøkkenet mitt, svarte/mørke fronter sluker jo alt lys. Men det er jo min personlige smak da. :o)

Er enig med deg i at eik er kjedelig, men det finnes vel mange andre farger og treslag? Selv liker jeg godt nesten-hvit, har Hvit Ståt fra Ikea, men den er ikke gnistrende hvit og jeg er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Jeg satte inn nytt kjøkken i eik for fem år siden, og som jeg angrer! Er glad i eik ellers, men på kjøkkenet ble det for tungt og traust. Kunne jeg valgt om igjen ville jeg hatt et helt lyst kjøkken, kanskje kremfarget og med benkeplater i eik. Enig med Lillemus, på kjøkkenet skal det være lyst.

Skrevet

Jeg vil iallfall ikke ha snøhvite elle kullsvarte kjøkkenskap! I dag har jeg hvite med brun kant nederst.

Har planer om nytt kjøkken. Min datter har "møblert" kjøkkenet mitt på nettet. Skapene er i bjørk, og de er ganske fine og ikke så mørke (edelbjørk og bjørkefiner står nevnt).

Gjest Vi har også ståt
Skrevet

Jeg ville aldri i verden hatt svarte eller mørke fronter på kjøkkenet! Jeg vil ha LYS på kjøkkenet mitt, svarte/mørke fronter sluker jo alt lys. Men det er jo min personlige smak da. :o)

Er enig med deg i at eik er kjedelig, men det finnes vel mange andre farger og treslag? Selv liker jeg godt nesten-hvit, har Hvit Ståt fra Ikea, men den er ikke gnistrende hvit og jeg er veldig fornøyd med den.

Vi har også Ståt fra Ikea, og er skikkelig misfornøyd. Vi har hatt det i 5 år, og det blir bare mer og mer misfarget. Gulner helt forferdelig... Enda vi ikke er noen store matlagere heller.

Syns det var kjempefint når vi satte det inn, men skulle ønske vi hadde valgt annerledes nå.

Skrevet

Vi kjøpte dette huset for 5 år siden, og det var et Marbodal heltre eik kjøkken her, fra byggeår i 1986.

Vet du, det er nesten ikke et hakk i kjøkkeninnredningen. Den er nærmest uslitelig! Jeg liker den svært godt, og synes ikke den er kjedelig.

Hva du enn gjør, gå for kvalitet, er mitt råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...