Gå til innhold

Nytter det å be innstendig til høyere makter

Anbefalte innlegg

Gjest svar meg.......det er viktig for meg
Skrevet

Jeg har fått mange av mine ønsker innfridd den siste tida, menjeg har et viktig ønske igjen. Jeg får ikke svar før til neste år, men hvor mange av dere tror at hvis jeg ber innstendig et helt år at det hjelper?

Skrevet

Nei, jeg må bare si at jeg tror ikke at det hjelper.

Gjest Finnes ingen høyere makt
Skrevet

Nei, selvsagt ikke.

Skrevet

Det som sies og kan hjelpe er at du må takke av hjertet for at du _har_ det du ønsker deg. Da skal du få. Det man takker for fra hjertet skal du få mere av. see? Takknemlighet er koden :)

Si ifra om det hjelper da! ;)

Skrevet

Kommer helt an på hvor realistisk ønsket ditt er og om du har tenkt å gjøre noe mer for å oppnå det enn bare å be.

Gjest goodwin
Skrevet

I stedet for å be kan du jo prøve å gjøre noe. Tror det hjelper mer.

sammfunnskritiker
Skrevet

JEg tor det hjelper å be til høyere makter. Om dette er noe som skal oppnåes bare for deg eller for mange mennesker, tror jeg at om håpet er stort nok, er sansynligheten for at ting går gjennom større. Altså blir bønn for meg håp, og måten man håper på, blir mer likegyldig. Lykke til.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg ville brukt tida til å gjennomføre ønsket, ikke til bønn. Så nei, jeg tror ikke bønn hjelper, men at handlingene i seg selv kan få deg til målet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...