Gå til innhold

Tom innvendig


Marrriz

Anbefalte innlegg

Ein kamerat av meg sa eg burde skriva inn her å fortella t nåken so kansje har opplevd da samma so eg ikkje skal bli heilt gal... Ditta skjedde 14 januar i fjor, so har gått ei stond ja å bore på ditta.. Ingen andre so vil snakka med meg om da, å eg trenge å snakka..

Me va ute på fest, å eg bjunte å klina litt med ein venn av meg... Da endte med at han blei skikkeli ivrig å eg sa nei ingenting meir skjer.. Han bjunte å stappa nevne neri bokso på meg å klådde skikkeli.. Eg seie fremdeles nei, men han gir seg ikkje.. Han stresse å prøve lenge, føle eg muste kontrollen heilt... Han hørre kje på meg å eg får heilt panikk.. Han gir seg ikkje å prøve å få av meg bokso... Huske eg klarte å få meg vekk frå han t slutt å sprang vekk i full gråt...

Vakna dagen ittepå med et blåmerke so nesten dekka heile overarmen min.. Kloremerke i korsryggen å andre plassa..

Itte ditta har eg hatt heilt angst når ein gut prøve seg på nåke... Veit ikkje ka eg skal gjer.. Kjeme kje øve den kvelden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurerjegpåda

Tror kanskje du trenger å få bearbeidet dette hos en behandler. Du kan jo snakke med fastlegen din om dette.

Ellers synes jeg dette er et skikkelig overgrep som du burde anmelde. Dette som skjedde deg har ingen lov å gjøre mot andre. Det er ikke din skyld at dette skjedde, du sa ifra om at du ikke ville og han holdt på likevel. Husk at hvis ikke du anmelder han, så vil han kanskje tro at dette er grei oppførsel og gjøre det imot flere.

Håper du finner noen du kan snakke med om dette, du må "få det ut" på en måte, så det ikke blir sittende der og du får store problemer senere. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Hei du, har du noen du kan snakke med om dette. Hva med foreldrene dine, eller noen gode venninner..? Om du føler dette ubehagelig, hva med helsesøster p åskolen, eller kansskje din primærlege -slik at du kan få luftet dette, vondt å gå med slike hemligheter alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, har du noen du kan snakke med om dette. Hva med foreldrene dine, eller noen gode venninner..? Om du føler dette ubehagelig, hva med helsesøster p åskolen, eller kansskje din primærlege -slik at du kan få luftet dette, vondt å gå med slike hemligheter alene.

Eg har prøvd å snakka med venne å venninne om da, men di forstår meg ikkje.. Foreldrene mine veit ingenting om da so har skjedd.. Skal heller ikkje veta da sio di vett kem personen e...

Eg veit eg burde ha snakka med nåken profesjonelle om da, men eg klare da berre ikkje.. Føle kje eg har rett t da sio han aldri fekk gjort so han ville...

E berre litt redd da kjeme t å bli litt for møkje for meg ein dag med alt anna so foregår i livet mitt og :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...