Gå til innhold

Browser? What?

Anbefalte innlegg

Gjest Nassa
Skrevet

Jeg fikk en beskjed med mail, og skulle klikke på en oppgitt link. Så står det: "Hvis det ikke fungerer å klikke på linken, så kopier den og lim den inn i browseren din".

Altså, jeg vet ikke hva som er browser på norsk. Pinlig, men sant.

Skrevet

Browser = nettleser, altså Opera, Mozilla Firefox, Netscape eller Internet explorer f.eks.

Skrevet

Hei, det betyr at du må markere "adressen/linken" og klippe ut og lime inn i den hvite linjen øverst på internett. Der du f. eks skriver inn www.vg.no

:-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hei, det betyr at du må markere "adressen/linken" og klippe ut og lime inn i den hvite linjen øverst på internett. Der du f. eks skriver inn www.vg.no

"det betyr at du må markere "adressen/linken" og klippe ut og lime inn i den hvite linjen øverst på internett."

*gapskratter*

Skrevet

"det betyr at du må markere "adressen/linken" og klippe ut og lime inn i den hvite linjen øverst på internett."

*gapskratter*

Duh, det var vel ikke noe pent vel? God forklaring syns jeg, selv om jeg ser humoren din i at det egentlig er spik spenna gærent.

Gjest Jajadu
Skrevet

*gapskratter*

Hva var feil med det da? Herregud.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hva var feil med det da? Herregud.

Hvor mye har du noen gang skrevet øverst på internett? Selv min 8 år gamle sønn vet at nettleseren ikke er _internett_.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Duh, det var vel ikke noe pent vel? God forklaring syns jeg, selv om jeg ser humoren din i at det egentlig er spik spenna gærent.

Nei, det var ikke pent, men jeg greide ikke dy meg. :-O

Skrevet

Tkk, Nabodama. Det var akkurat det jeg trengte. Æda bæda til spesialistene.

Skrevet

*gapskratter*

Ja ja.. Hvis vedkommende forstod hva jeg mente så er det vel det som teller :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...