Gå til innhold

Oppdatering på kjøringa mi :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen sikkert har fått med seg har jeg siden påsketider begynt å kjøre bil etter å ha tatt lappen i 93' og knapt kjørt siden.

Og det går så bra! :o)))) Jeg storkoser meg bak rattet og durer avgårde og jeg kjører på så varierte steder at jeg får med meg dusinvis av både rundkjøringer og tunneler og alt fra 30-soner til "over 80-soner"..... Rygginga går også stadig bedre, om jeg ikke er fornøyd når jeg har rygget inn på p-plassen så kjører jeg ut igjen og prøver på nytt til jeg er fornøyd. Har nemlig to små "sensorer" som gir meg høylydt beskjed om jeg står skjevt... I går hadde Snuppa bestemt seg for å oppmuntre meg og da hun fikk se bilen på p-plassen ropte hun:"I dag står du skikkelig fint altså, mamma!" :o)

Skrevet

Så flott Lillemus :) Du er sprek! Og søtt barn har du også ;)

mariaflyfly
Skrevet

Hmmm...i går kom det fra baksetet mitt: "mamma, det vaj skæænkii pajkejing!"

Når blei skanky en del av vokabularet hennes, tro...?

Skrevet

Hmmm...i går kom det fra baksetet mitt: "mamma, det vaj skæænkii pajkejing!"

Når blei skanky en del av vokabularet hennes, tro...?

Skanky?! Hva i all verden betyr det? Rystende?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Så bra!

Det er en god følelse når man mestrer ting,

Gjest ChiengMai
Skrevet

Høres ut som om du endelig "har sett lyset"! :-)

Kjempeflott!

Skrevet

Så flott, Lillemus!!!

Jeg elsker å kjøre bil, har gjort det siden jeg begynte å øvelseskjøre. Særlig morsomt er det når man er i Tyskland og kan dra på litt ;)

mariaflyfly
Skrevet

Skanky?! Hva i all verden betyr det? Rystende?

Sjaber, kjip, shitty.

Skrevet

Så flott, Lillemus!!!

Jeg elsker å kjøre bil, har gjort det siden jeg begynte å øvelseskjøre. Særlig morsomt er det når man er i Tyskland og kan dra på litt ;)

Kjæresten trimma bilen min litt i helga, jeg klagde over at den var så treeeeg opp bakkene... Nå går den som ei kule, det er vel bare et tidsspørsmål før jeg blir tatt i fartskontroll! ;o)

Skrevet

Kjæresten trimma bilen min litt i helga, jeg klagde over at den var så treeeeg opp bakkene... Nå går den som ei kule, det er vel bare et tidsspørsmål før jeg blir tatt i fartskontroll! ;o)

Hi, hi!!! Du har blitt rene bilbølla :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...