Gjest kållbjørn Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Hvordan arter dette seg og hvorfor er det dårlig? 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Det kommer jo an på hva du tenker på. Jeg kan tenke slik at jeg går i ring. Svært nitidig tenking for å si det sånn. Jeg syns ikke det for meg er bare negativt, jeg føler jeg får reflektert mye , men det er jo viktig å få gjort noe annet også. Noen ganger tenker jeg bare negativt...noe som stresser meg. eller at verden kan overvelde meg slik at det bare blir kaos i tenkingen. eller at jeg ikke får sove. Jeg tror jeg tenker så mye fordi jeg føler en masse uro i kroppen..hehe jeg blir litt skremt opp i hodet mitt. Da får man ikke gort det man skal. 0 Siter
vanilje Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Hvis du tenker på så mange forskjellige ting og i et så høyt tempo at du ikke henger med på verden rundt deg, så blir det helt klart et problem. Men av og til kan en slik brainstorming føre gode ting med seg. 0 Siter
Gjest tullhue Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Hos meg er det som om man hører på fem forskjellige radiokanaler samtidig. Det hopper fra den ene til den andre, så tilbake igjen. Og gjerne surer to eller tre kanaler samtidig. Tankene hopper så fort fra det ene til det andre, og jeg får ikke "slått av". Forferdelig slitsomt, særlig når det er negative tanker som surrer. Tankekjør skjer som regel på kvelden så jeg ikke får sove, eller like etter jeg våkner. Det stjeler forferdelig med energi og gjør at jeg ikke klarer å konsentrere meg om noe som helst. Jeg innbiller meg at det er som å være på speed. (Uten at jeg noen gang har vært borti narkotikum.) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 Skrevet 23. april 2016 Men er det ett psykosesymptom. Jeg vet jeg har tankekjør, det står i papirene. Men er det ett angst symptom eller er det ett psykose / grensepsykose symtom? Nyskjerrig. Anonymkode: 6fb49...032 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.