Gå til innhold

HAT


vanilje

Anbefalte innlegg

Jeg HATER moren min, mer enn noe annet menneske på denne jorden, jeg HATER den hun er, jeg HATER at hun påvirker meg så mye at jeg vil dø kun for å slippe unna henne. Jeg HATER at ingen andre ser hennes sanne jeg, at alle andre forguder henne og synes jeg har en helt fantastisk mor.

Jeg HATER henne så mye at jeg skulle ønske hun døde!!

Vi kan ikke leve begge to, en av oss må bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fei1365380229

Wow...du mente ikke det siste der håper jeg. Så sterkt er det ikke godt å hate, det er bare deg som blir skadelidende av det.

Hold deg unna moren din da vel. Bryt med henne! Drit i hva hun sier, det er ditt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...du mente ikke det siste der håper jeg. Så sterkt er det ikke godt å hate, det er bare deg som blir skadelidende av det.

Hold deg unna moren din da vel. Bryt med henne! Drit i hva hun sier, det er ditt liv!

Lettere sagt enn gjort...men altfor komplisert å komme inn på det her.

Når det gjelder siste setningen så mener jeg den, men har lovd behandleren min at jeg skal gi henne (ikke moren min) en sjanse til å vise meg at ting kan endres på, så akkurat for nå står den siste setningen på vent en liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melba1365380968

Bra at du kan si at du hater henne. Det er jo også et skritt på veien videre. Få det ut!

For min egen del: jeg HATER han! Og det stygge ansiktet hans med det fårete gliset, og som alle synes er så sjarmerende! Jeg HATER han!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du kan si at du hater henne. Det er jo også et skritt på veien videre. Få det ut!

For min egen del: jeg HATER han! Og det stygge ansiktet hans med det fårete gliset, og som alle synes er så sjarmerende! Jeg HATER han!!

Bra

Har bare brukt så utrolig lang tid og masse krefter på å få faren min litt mentalt på avstand, og så begynner moren min å lage helvete i topplokket

Men hadde aldri klart å skrevet det om han..nei, det tør jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

BRA! Flott vanilje! Du kommer deg her skjønner jeg. Kanskje en gang, frem i tiden klarer du å hate en annen også.

Når det gjelder at en av dere må bort så lytt til din behandler og forsøk å trekk pusten. Bare følg vedkommendes kloke råd..og pust.... pust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BRA! Flott vanilje! Du kommer deg her skjønner jeg. Kanskje en gang, frem i tiden klarer du å hate en annen også.

Når det gjelder at en av dere må bort så lytt til din behandler og forsøk å trekk pusten. Bare følg vedkommendes kloke råd..og pust.... pust.

Hmmm...har du noen sånn hemmelig kontakt med behandleren min som får deg til å være enig i alt hun sier??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Hmmm...har du noen sånn hemmelig kontakt med behandleren min som får deg til å være enig i alt hun sier??

ja, vi bruker brevduer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...