Gå til innhold

forvirret


vanilje

Anbefalte innlegg

Har liksom fått orden på ting, trodde jeg, men nå sier behandleren at den behandlinga moren min har gitt meg hele livet er minst like ille som overgrepene fra faren min. Men tenker liksom ikke sånn... Hun har jo bare knekt meg psykisk, med ord og oppførsel, han har gjort helt andre ting, som vold og seksuelle overgrep.

Men nå vet jeg ikke..altså...moren min kan på 2 sekunder få det til å klikke for meg, få meg til å ville dø heller enn å se henne en gang til. Så ligger vel noe bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke bare, vanilje! Ingen har lov å knekke deg, hverken fysisk eller psykisk! De har ikke lov, de får ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare, vanilje! Ingen har lov å knekke deg, hverken fysisk eller psykisk! De har ikke lov, de får ikke!

Kanskje litt for sent for det? Men på den andre siden så er det ikke flere igjen som kan få sjansen til å ødelegge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt for sent for det? Men på den andre siden så er det ikke flere igjen som kan få sjansen til å ødelegge

Mm. Også er det faktisk viktig å vite at de ikke hadde rett til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm. Også er det faktisk viktig å vite at de ikke hadde rett til det!

Hjelper jo ikke det nå da! Å vite at de ikke hadde lov til det da...skjønner ikke at alle er så forb* opphengt i det derre, hjelper jo ikke et pøkk at de ikke hadde lov til det, blir jo ikke bedre nå, blir jo ikke "ugjort" av den grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper jo ikke det nå da! Å vite at de ikke hadde lov til det da...skjønner ikke at alle er så forb* opphengt i det derre, hjelper jo ikke et pøkk at de ikke hadde lov til det, blir jo ikke bedre nå, blir jo ikke "ugjort" av den grunn...

Nope, det gjør ikke det! Men jeg mener det er viktig likevel! Redder ikke verden eller gjør alt bra elns, men er en bitteliten men viktig brikke likevel. Men viktigst er at du har rett til å stoppe, til å ligge unna, til å ikke ta det minste snev av hensyn til et menneskt som behandler deg sånn.

Så er selfølgelig virkeligheten og hverdagen mer komplisert. men du har retten og rettferdigheten på din side. Om du ikke kjenner betydningen av det nå, så vil du en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, det gjør ikke det! Men jeg mener det er viktig likevel! Redder ikke verden eller gjør alt bra elns, men er en bitteliten men viktig brikke likevel. Men viktigst er at du har rett til å stoppe, til å ligge unna, til å ikke ta det minste snev av hensyn til et menneskt som behandler deg sånn.

Så er selfølgelig virkeligheten og hverdagen mer komplisert. men du har retten og rettferdigheten på din side. Om du ikke kjenner betydningen av det nå, så vil du en gang.

Ja....ting er mye mer komplisert enn som så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....ting er mye mer komplisert enn som så...

E da ein ting eg har lert meg oppgjennom livet so e da at livet ikkje e ein dans på roser, men ein kan berre ikkje la dei som ødela deg som liten få lov t å ødelegga framtio di og.. Di skal ikkje få ha ei sånn makt øve deg.. Ingen får bestemma øve livet ditt utenom deg sjøl.. Eg vett da e enklare sagt enn gjort, for eg leve ikkje itte da sjøl heller.. Venne prøve å hjelpa (elr faktisk ingen), men ein må berre finna stå på vilje å finna nåke å leva for.. Kan ikkje gi opp sjøl om ein har da tøft.. Har vurdert da so alt for mange gonga, å e glad for at eg aldri har gjennomført da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...