Gå til innhold

Prestasjonsangst

Anbefalte innlegg

Gjest Soyaolje
Skrevet

Jeg skal gjenomføre noe på jobben nå og jeg har lest og forberedt meg så nøye at jeg får helt prestasjonsangst.Skal ha en slags kartleggingssamtale og jeg har lest om alt mulig hvordan jeg bør og skal gjøre det og teorier og alt sånn og jeg setter jo lista så høyt for meg selv.Jeg tror jeg helt fint egentlig kunne ha en sånn samtale på en naturlig måte og bare slappe av å være meg selv og sånt.Men nå kommer jeg til å tenke på at jeg må gjøre det sånn og sånn og huske på det og det og det.Jeg tror jeg ville gjøre en bedre jobb om jeg klarte å bare være meg og ikke tenke så mye på hvordan jeg skal gjøre det. Men det skal liksom være ferdigheter som er grunnlagt på kunnskap det og ha en slik samtale.Har dere noen tips til en nervøs student.

Skrevet

Det går sikkert bra! Jeg tror det hadde vært rart om du ikke var det. Og når man er nervøs i forkant, så bruker det å forsvinne når du står der. Det tror jeg. Lykke til!

Skrevet

Det skal jo være bra med litt nerver, det kan gi det lille ekstra. Prøv å vær oppmerksom på pusten og konsentrer deg om det som skjer, da bruker det ofte å løsne. Det fungerer hvertfall for meg!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...