Sarah Elizabeth Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har innsett at tiden er inne for å be om henvisning til DPS, men som overskriften sier, så er saken den at jeg ønsker sterkt å få komme til en mann. Er det frekt/upassende å be om? Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er sikkert at det er mulig å få til, men jeg hadde altså foretrukket det. Jeg har opplevd ting som gjør at jeg har liten tillit til kvinner og jeg har mye lettere for å snakke med menn. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Det er et helt ok og meget vanlig ønske. Helsevesenet er til for pasientene. Det skulle bare mangle om de ikke skulle kunne ønske. Noe annet er at ikke alle ønsker kan imøtekommes, men en skal gjøre sitt beste. 0 Siter
Sarah Elizabeth Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 Det er et helt ok og meget vanlig ønske. Helsevesenet er til for pasientene. Det skulle bare mangle om de ikke skulle kunne ønske. Noe annet er at ikke alle ønsker kan imøtekommes, men en skal gjøre sitt beste. Tusen takk for svar! Da vet jeg at jeg kan spørre om å få en mann uten at det er dumt :-) 0 Siter
serenity777 Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Tusen takk for svar! Da vet jeg at jeg kan spørre om å få en mann uten at det er dumt :-) Jeg spurte spesielt om å få en kvinnelig sykepleier i bydelen, og jeg fikk det uten spørsmål. Nå er vel sikkert 90% av psyk.spl kvinner, men alikevel. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.