Gå til innhold

dette er viktig tror jeg.

Anbefalte innlegg

Jeg vil først si at dette er ikke en oppfordring til folk om å slutte med medisinene sine,det er viktig.

Jeg har opplevd noe rart,

Jeg gikk på aurorix etter forsøk med så mange antidepp og sssri at jeg ikke har oversikt lenger,

ble bare dårlig av alt og jeg holdt ut lenge også men for en stund siden våknet jeg en morgen og livet var totalt meningsløst,

jeg gjorde det man ikke skal ,kutta ut medisinen og jeg lå en uke og bare gråt og sov,gråt og sov,som om alle gamle sorger skulle ut.

Det ble mye snørr og tårer og familien måtte desverre være med på reisen men etter det har noe skjedd.

Jeg har siden hatt en ro i kroppen jeg ikke har kjent på mange år,

det er helt rolig inni meg og jeg er glad men forundret.

Jeg har fått tilbake matlysten og kjenner at kreftene begynner å komme tilbake litt etter litt

Kan det være som jeg har mistenkt ,for det første at det er noe i disse medisinene jeg rett og slett ikke tåler?

og kan alt jeg har båret på ha vært en uforløst sorg som jeg har holdt beinhardt på for

å være sterk?

Det jeg gjorde var faktisk å gi opp kontrollen og la det som sjedde bare skje.

Er sikkert et viktig moment,men jeg klarte hver gang å ta meg inn igjen etter gråtetoktene ,det er sikkert viktig.

Fortsatt har jeg tenkt å bruke gruppeterapi og psykologen min men ellers prøve uten medisin.

Kunne godt tenkt meg et faglig svar også på dette for det er jo rart.

Klem til de som vil ha.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276886-dette-er-viktig-tror-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Happiness(bugge)

Kjæreste mbo!

Dette var veldig godt å lese. Jeg syntes det var så trist å lese sist at du slet slik fortsatt. Jeg hadde likevel et håp inne i meg om at du også skulle få kjenne bedre dager, selv om det virket som om du hadde gitt litt opp håpet om det.

Jeg går heller ikke på noen medisiner nå, og det kjennes riktig ut for meg også. Som deg sluttet jeg på medisiner når min mann forlot meg.

Jeg håper du får en riktig så fin sommer nå. Gode og varme dager, sol og fin natur. Jeg vet at du er glad i naturen, og nå kan du kanskje virkelig få nyte den.

Klem

Kjæreste mbo!

Dette var veldig godt å lese. Jeg syntes det var så trist å lese sist at du slet slik fortsatt. Jeg hadde likevel et håp inne i meg om at du også skulle få kjenne bedre dager, selv om det virket som om du hadde gitt litt opp håpet om det.

Jeg går heller ikke på noen medisiner nå, og det kjennes riktig ut for meg også. Som deg sluttet jeg på medisiner når min mann forlot meg.

Jeg håper du får en riktig så fin sommer nå. Gode og varme dager, sol og fin natur. Jeg vet at du er glad i naturen, og nå kan du kanskje virkelig få nyte den.

Klem

Å der var du jo,

har tenkt så mye på deg.

Håper du også får ha det godt og nyte livet,det ser ut som det faktisk er håp for oss også.

Kos deg du også.

Stor klem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...