Gå til innhold

Alkohol og psykisk helse

Anbefalte innlegg

Helt merkerlig.Altså jeg har stortrivdes i praksis og hatt det så fint og jeg har virkelig vært glad. Jeg har kommet igang med trening og ting har vært veldig positivt.

Så tar jeg et par drinker og jeg sitter og griner. Betyr det atj eg er psykisk vrak likevel, at jeg må gå til psykolog o g sånt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276930-alkohol-og-psykisk-helse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Happiness

Synes ikke det er så rart at du griner litt jeg. Det kan være temmelig overveldende når det skjer så mye på en gang i livet. Synes ikke du skal la deg skremme av det.

Kanskje du ikke skal drikke mer alkohol i kveld. Det er ikke alltid det gjør en så godt.

Synes ikke det er så rart at du griner litt jeg. Det kan være temmelig overveldende når det skjer så mye på en gang i livet. Synes ikke du skal la deg skremme av det.

Kanskje du ikke skal drikke mer alkohol i kveld. Det er ikke alltid det gjør en så godt.

Sant det. Jeg føler jeg av og til må klype meg i armen. Er det her sant. Jeg får tilbakemelding på at JEG har gjort en god jobb. For en med 0 i selvtillitt virker det jo helt crazy.

Gjest Happiness

Sant det. Jeg føler jeg av og til må klype meg i armen. Er det her sant. Jeg får tilbakemelding på at JEG har gjort en god jobb. For en med 0 i selvtillitt virker det jo helt crazy.

Veldig bra. Prøv å tro at du i likhet med andre kan gjøre en god jobb. Den bagasjen en har med seg kan vise seg å være en bonus i arbeidslivet når alt kommer til alt. Det må vi ikke glemme.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...