Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre

Anbefalte innlegg

Gjest Monster80
Skrevet

Legen har gitt meg medisiner som skulle hjelpe, det endte ikke bra da jeg ikke kunne forklare hvorfor jeg var steder og ikke kunne forklare hvorfor jeg hadde kommet dit, et eksempel var å komme til seg selv og man satt i bilen plantet i fjellveggen og kunne ikke forklare til seg selv eller andre hva jeg gjorde i bilen og hvordan jeg hadde kommet dit, selv om jeg skjønte at jeg måtte ha kjørt. Legevakten tok fra meg medisinene og ba meg oppsøkeen psykiater(problemet er da det finnes bare 2 stk i vestfold som har tlf tid 2 timer i uka) og fastlegen har ikke svart på mine telefoner. Jeg er redd nå! Hva skal jeg gjøre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...