Gå til innhold

Jeg trapper ned på Cipralex, SVIMMEL!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trappet ned over en god del uker. 15 mg til 10, litt små svimmel, 10 til 5 mg småsvimmel. For 5 dager siden trappet jeg ned siste 5, og jeg er helt i svime.

Bare jeg flytter på blikket så "ramler" jeg, det prikker i leppa, tør ikke kjøre bil eller noe. Dette er det verste jeg har vært med på. Får "støt" følelse i hodet. Når går dette over???

Gjest cipra3
Skrevet

For meg har abstinensenen etter cipralex aldri gått over. Men det var vert de fem første ukene.

Gjest cipra3
Skrevet

etter cipralex har jeg vært 85 % ufør. og ikke atbeidsufør, men livs-ufør.

Gjest prøvd det
Skrevet

Kjenner til støtfølelsen. Bruk lenger tid enn to uker på å trappe ned på. Ta annen hver dag, kanskje hver tredje dag etter hvert. Jeg erstattet cipralex med trening og depridix og nervidix. Fås kjøpt på helsekosten.

Gjest prøvd det
Skrevet

Kjenner til støtfølelsen. Bruk lenger tid enn to uker på å trappe ned på. Ta annen hver dag, kanskje hver tredje dag etter hvert. Jeg erstattet cipralex med trening og depridix og nervidix. Fås kjøpt på helsekosten.

Nå har jeg ingen abstinenser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...