Aminah Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Trappet ned over en god del uker. 15 mg til 10, litt små svimmel, 10 til 5 mg småsvimmel. For 5 dager siden trappet jeg ned siste 5, og jeg er helt i svime. Bare jeg flytter på blikket så "ramler" jeg, det prikker i leppa, tør ikke kjøre bil eller noe. Dette er det verste jeg har vært med på. Får "støt" følelse i hodet. Når går dette over??? 0 Siter
Gjest cipra3 Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 For meg har abstinensenen etter cipralex aldri gått over. Men det var vert de fem første ukene. 0 Siter
Gjest cipra3 Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 etter cipralex har jeg vært 85 % ufør. og ikke atbeidsufør, men livs-ufør. 0 Siter
Gjest prøvd det Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Kjenner til støtfølelsen. Bruk lenger tid enn to uker på å trappe ned på. Ta annen hver dag, kanskje hver tredje dag etter hvert. Jeg erstattet cipralex med trening og depridix og nervidix. Fås kjøpt på helsekosten. 0 Siter
Gjest prøvd det Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Kjenner til støtfølelsen. Bruk lenger tid enn to uker på å trappe ned på. Ta annen hver dag, kanskje hver tredje dag etter hvert. Jeg erstattet cipralex med trening og depridix og nervidix. Fås kjøpt på helsekosten. Nå har jeg ingen abstinenser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.