Gjest D*lilith Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Har gått ned iallefall en kilo nå siden onsdag,håper på å gå ned flere til onsdag,tar xenical....men er så kvalm og svimmel,føler meg ikke bra. Trappet ned til 10mg abilify i dag,har vært så trøtt og nummen i hele dag,men vet ikke om det har noe med det å gjøre... Kan xenical taes samen med abilify og fluoxetin eller mister pillene sin virkning av dem? 0 Siter
bibben Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Hei igjen, Jeg har nettopp vært inne på interaksjoner.no. Analysen av de 3 preparatene du spurte om ga ingen farlige interaksjoner. Good luck med vektreduksjonen. Jeg har forøvrig hørt at det ikke er så gunstig å gå ned for mange kilo i uken, hvis det er varig vektreduksjon man ønsker seg. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Hei igjen, Jeg har nettopp vært inne på interaksjoner.no. Analysen av de 3 preparatene du spurte om ga ingen farlige interaksjoner. Good luck med vektreduksjonen. Jeg har forøvrig hørt at det ikke er så gunstig å gå ned for mange kilo i uken, hvis det er varig vektreduksjon man ønsker seg. Hei. Tusen takk for at du skjekket det for meg Har du tatt 10mg i dag? 0 Siter
bibben Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Hei. Tusen takk for at du skjekket det for meg Har du tatt 10mg i dag? Jeg befinner meg i en spesielt krevende situasjon med eksamensjobbing akkurat nå, så jeg tørr ikke gjøre noe utenom det vanlige. Men pga at tankene er et helt annet sted glemte jeg å ta dem noen dager. Det jeg merket var at jeg ble litt mer våken. Det kan selvsagt ha vært tilfeldigheter, men jeg har nå snudd på medisineringen, og tar bl.a. Abilify på kvelden. Kanskje jeg dermed klarer å fokusere bedre, og ikke bli så svinaktig trett når jeg leser. Jeg regner med at det tar noen dager før man merker veldig mye, og det er sikkert ikke alle som merker noe i det hele tatt. Vi får håper på det! 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Jeg befinner meg i en spesielt krevende situasjon med eksamensjobbing akkurat nå, så jeg tørr ikke gjøre noe utenom det vanlige. Men pga at tankene er et helt annet sted glemte jeg å ta dem noen dager. Det jeg merket var at jeg ble litt mer våken. Det kan selvsagt ha vært tilfeldigheter, men jeg har nå snudd på medisineringen, og tar bl.a. Abilify på kvelden. Kanskje jeg dermed klarer å fokusere bedre, og ikke bli så svinaktig trett når jeg leser. Jeg regner med at det tar noen dager før man merker veldig mye, og det er sikkert ikke alle som merker noe i det hele tatt. Vi får håper på det! Ja vi får håpe på det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.