Gå til innhold

Kan jeg snakke med psykologen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nå er i daglig kontakt med psykologer og jeg har såååååååååå lyst å prate med de og be om råd. Men det er i jobbsammenheng og det er vel ikke riktig å liksom utlevere meg til de.

Eller hva synes dere?

Gjest kaffedama
Skrevet

Det kan kanskje være lurt å skille skole og privatliv litt? De er jo dine "kolleger" nå...

Det er kanskje bedre å søke om psykolog... tror jeg.

Man kan selvfølgelig prate normalt, men jeg ville ikke begynnt å prøve å "bruke" dem som psykologer i fht terapiting... Det ville ikke jeg. Men vi er forskjellige, og det som passer for meg passer ikke for andre. :-)

Gjest xbellax
Skrevet

Absolutt ikke. Skill klart mellom privat/jobb. Du kontakter din primærlege og/eller behandler om du trenger råd/veiledning.

Skrevet

Det vil være uklokt av deg å prøve å bruke disse psykologene til å dekke dine behov.

Mista nikket
Skrevet

Syns det blir en form for rolleblanding

Skrevet

Skaff deg en henvisning visst du vil snakke med en psykolog! Jeg kjenner selv leger som er lei av alle skal komme med sine helseplager til dem samme når og i hvilke sammenhenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...