orpah Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Jeg nå er i daglig kontakt med psykologer og jeg har såååååååååå lyst å prate med de og be om råd. Men det er i jobbsammenheng og det er vel ikke riktig å liksom utlevere meg til de. Eller hva synes dere? 0 Siter
Gjest kaffedama Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Det kan kanskje være lurt å skille skole og privatliv litt? De er jo dine "kolleger" nå... Det er kanskje bedre å søke om psykolog... tror jeg. Man kan selvfølgelig prate normalt, men jeg ville ikke begynnt å prøve å "bruke" dem som psykologer i fht terapiting... Det ville ikke jeg. Men vi er forskjellige, og det som passer for meg passer ikke for andre. :-) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Absolutt ikke. Skill klart mellom privat/jobb. Du kontakter din primærlege og/eller behandler om du trenger råd/veiledning. 0 Siter
frosken Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Det vil være uklokt av deg å prøve å bruke disse psykologene til å dekke dine behov. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Syns det blir en form for rolleblanding 0 Siter
rose23 Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Skaff deg en henvisning visst du vil snakke med en psykolog! Jeg kjenner selv leger som er lei av alle skal komme med sine helseplager til dem samme når og i hvilke sammenhenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.