Gjest Jeg ser ingen vei ut Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg er bare så sliten. Jeg er så plaget med angst og er sykemeldt for tida. I tillegg så er jeg plaget med stoffskiftet. Skal øke levaxin nå, men har fått høre at det kan ta opp til 6 uker før man merker forskjell. Jeg er så vond i kroppen. Muskler og ledd. Jeg mister en del hår, er tørr i huden og fryser mye. Det er bare så vanvittig ekkelt å være så sliten og utmattet at jeg nesten ikke klarer de mest elementære ting. Som feks å gå på do, har blitt nesten et prosjekt. Bare å skrive her føles slitsomt. Det har også begynt å bli en frustrasjon å skrive meldinger for fingrene mine er så slitne. Alt med meg er slitent. Var på middag hos foreldrene mine isted, sovnet etter middag og det var nesten som om jeg sovna inn..så bortevekk var jeg.. mamma måtte ta litt kald vann på meg for at jeg skulle våkne..og så var det kinareisen og gå til bilen, og kjøre hjem. Samtidig er jeg plaget med angst og har masse mareritter om natta..våkner ofte av at jeg er kliss våt av svette.. Jeg er bare så sliten..utmatta..samtidig masse angst..føler jeg ikke klarer å gjøre noe med det..er gjennom en prosess nå..går i kognitiv terapi hos psykiater..og det er tøft..er så mange ting..men ikke godt når det er så vondt i kroppen. har blitt foreslått fysio til meg..får se om jeg får det. håper det, for dette tar knekken på meg. Og så er det så vondt at vennene mine tar avstand fra meg. har slutta å kontakte meg. Og selv om jeg prøver å ikke prate om det, så skinner det vel gjennom at jeg sltier...kunne ønske jeg kunne skjule det, slik at jeg kunne beholde vennene mine, men når det er så vanskelig som nå, så er det umulig. Så da føler jeg meg verdiløs..som ikke kan tilføre andre noe, såpass mye at de har kutta meg ut. Er egentlig så viktig for meg å gi noe til andre, være noe for andre, for å føle meg verdt. Og så klarer jeg det ikke, og så tar de avstand. Da vokser selvforakten min..liksom..må jo være en grunn til at jeg stort sett er mutters alene hele tida..vet ikke..ting er så vanskelige nå at jeg ikke klarer å leve normalt, eller i den normale verden..jeg håper at det skal bli bedre, men akkurat nå føler jeg så mye håpløshet..og depresjonen jeg føler..det er vel både fysisk og psykisk betinget antar jeg.. Nei, vet bare ikke mer. Er så vondt innei meg. Har en drøm, og det er at jeg en gang vil fungere normalt..men nå er det som jeg har totalt mistet meg selv. Og det er så skremmende :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277040-utmatta-og-slitenog-ensom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest limpopo Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg tror du ville hatt nytte av å gå til en som kan nlp! Det er den aller mest effektive måten å endre seg/tenkningen sin på. Ufarlig, uten bivirkninger og med voldsom positiv effekt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277040-utmatta-og-slitenog-ensom/#findComment-2236446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg ser ingen vei ut Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg tror du ville hatt nytte av å gå til en som kan nlp! Det er den aller mest effektive måten å endre seg/tenkningen sin på. Ufarlig, uten bivirkninger og med voldsom positiv effekt! Hei og takk for svar! Hva er NLP? Hviken utdannelse har en som driver NLP? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277040-utmatta-og-slitenog-ensom/#findComment-2236453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest limpopo Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hei og takk for svar! Hva er NLP? Hviken utdannelse har en som driver NLP? Mvh Nlp er "nevrolingvistisk programmering" . Det er en metode som oppsto på 70-tallet og det dreier seg om å finne nye måter å tenke på som gjør at en kan få til varige endringer og nå ønskede mål. NLP er inspirert av og har elementer av gestalt terapi, hypnose, systemisk terapi, kognitiv og adferdsteori, systemisk familieterapi, språkteori og informatikk. Dette høres kanskje vanskelig ut, men nlp er både lettfattelig og enkelt, og det finnes mange gode terapeuter som benytter dette. Det er et virkelig kraftfult endringsverktøy, f.eks. for å fjerne angst, fobier osv. Du finner masse på nettet hvis du søker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277040-utmatta-og-slitenog-ensom/#findComment-2236729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg ser ingen vei ut Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Nlp er "nevrolingvistisk programmering" . Det er en metode som oppsto på 70-tallet og det dreier seg om å finne nye måter å tenke på som gjør at en kan få til varige endringer og nå ønskede mål. NLP er inspirert av og har elementer av gestalt terapi, hypnose, systemisk terapi, kognitiv og adferdsteori, systemisk familieterapi, språkteori og informatikk. Dette høres kanskje vanskelig ut, men nlp er både lettfattelig og enkelt, og det finnes mange gode terapeuter som benytter dette. Det er et virkelig kraftfult endringsverktøy, f.eks. for å fjerne angst, fobier osv. Du finner masse på nettet hvis du søker. Tusen takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277040-utmatta-og-slitenog-ensom/#findComment-2236915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.