Gå til innhold

noen som har noen gode råd?

Anbefalte innlegg

Gjest enja84
Skrevet

jeg sliter en hel del om dagene....

jeg har siste året slitt veldig med hormonubalanse, som har gjort meg mye dårlig og syk. har slitt med formen generelt siden 13årene, liksom aldri vært helt i toppform. men nå i det siste, siste halvet året kanskje, så merker jeg at jeg ikke har det noe særlig bra. jeg er sliten, hormonell, sinna, emosjonell, gråter for hver minste ting osv. jeg har det ikke noe særlig greit... er det normalt å ha det slik eller har jeg et begynnende psykisk problem som bør tas tak i?

f.eks igår og idag, begynte jeg å gråte skikkelig og smelle med dører og det som nærmest er. sitter her med skikkelig vondt i handa etter å ha smelt handa inn i en vegg.

jeg har lagt på meg en del siste årene, men er langt fra tykk, og sliter med dette pga hormonubalansen min. har slitt med kviser siden 13årsalderen, har klart å holde det litt i sjakk med diane p-piller, men sluttet på dem for to år siden pga ønske om å bli gravid. og nå popper det ut som bare juling. og det er ikke mer enn det som skal til for at jeg blir helt utafor, jeg blir så sinna for alt, og gråter hysterisk. stakkars samboeren min, vet ikke riktig hva han skal gjøre og blir fortvila han også.

samtidig så, hvis jeg føler meg bra, kan jeg ha en bra dag. men det er aldri så mange av dem om gangen..

håper noen kan gi meg noen gode ord...

takk!

Gjest enja84
Skrevet

kan også legge til at jeg sliter veldig med å komme meg ut av dørene og på jobb om morgenen. har en jobb jeg trives godt i så det går ikke på trivselen. jeg vil helst bare være hjemme med meg selv. har jeg fri en dag, går det bedre, og jeg kan ta meg god tid og tid til meg selv. men når jeg vet at jeg skal på jobb hele uka f.eks så stresser jeg med dette og klarer ikke slappe av...

mange ting som spiller inn i min hverdag med andre ord....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...