Gjest Flykræsj Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Mener du det er nødvendig i så fall å kommentere det overfor personen, at du så syk ut før? Det ville vel ingen gjøre. Men at de mener at du nå ser godt ut, er jo et kompliment. Så ta det til deg, du. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Det ville vel ingen gjøre. Men at de mener at du nå ser godt ut, er jo et kompliment. Så ta det til deg, du. Jada, men de sier jo egentlig to ting Ok da, jeg ser godt ut nå! 0 Siter
Sofline Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Det er ikke slik jeg har fått det, de nevner det med tynt ansikt, at jeg ser bedre ut med litt vekt. Tja, det er sikkert ikke vondt ment. Kanskje du er en av dem som kler et par kilo ekstra, eller var du veldig tynn før? 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Tja, det er sikkert ikke vondt ment. Kanskje du er en av dem som kler et par kilo ekstra, eller var du veldig tynn før? Var ikke veldig tynn før, men jeg har et smalt ansikt. Når ansiktet har nok fett, så har kroppen for mye..........see? Så om jeg tar av meg tre kilo så er jeg på halvveien Må prøve det kanskje. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Var ikke veldig tynn før, men jeg har et smalt ansikt. Når ansiktet har nok fett, så har kroppen for mye..........see? Så om jeg tar av meg tre kilo så er jeg på halvveien Må prøve det kanskje. Jeg skjønner problemet. :-) 0 Siter
Gjest Her menes det det Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Om noen her sier "Du ser godt ut", betyr det det samme som i godt hold. Altså at man har noen kilo for mye... 0 Siter
lonelyP Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Uff, kjenner meg igjen i det. Har lagt sånn på meg siste halvår. Har du en plan for hvordan du skal få det vekk? Jeg kunne trengt noen som dro meg litt i gang jeg da. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Uff, kjenner meg igjen i det. Har lagt sånn på meg siste halvår. Har du en plan for hvordan du skal få det vekk? Jeg kunne trengt noen som dro meg litt i gang jeg da. Plan og plan...jeg skal i allefall ikke bare sitte rett opp og ned fremover. Jeg var sykemeldt og ble tvunget til å være i ro. Jeg er aktiv igjen og håper det meste ordner seg selv. Har flere venner som er veldig gira på trening for tiden, mulig jeg hiver meg med der.... Ikke så fryktelig mye som skal bort da, men kondisen måå jeg gjøre noe med. 0 Siter
petter smart Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Og så lurer dere kvinner på hvorfor mange menn ikke gir dere komplimenter, alt tas jo opp i verste mening. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Og så lurer dere kvinner på hvorfor mange menn ikke gir dere komplimenter, alt tas jo opp i verste mening. hehe, sånn er det bare, vi vender og vrir på det meste Men vi er da gode også? Men jeg fikk kommentaren i forbindelse med vekt...............Som jeg ikke er fornøyd med selv. Det er jo sommer vettu 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Tror du har rett i det, en slank person får ikke den kommentaren Ja det er nok godt ment... Jeg misunner dem som legger jevnt på seg, altså fint fordelt. Jeg selv får hesterompe og bilring rundt magen, ellers normalt.....hehe Hesterompe???!!!! Gi deg da :-D 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Hesterompe???!!!! Gi deg da :-D Hehe, kjeder seg i dag? Du har svart på et innlegg som ble skrevet i mai 2007:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Hesterompe???!!!! Gi deg da :-D Morsomt med gamle tråder! ) Hesterompe, eller dobbelfu som jeg også sier Åh, merker jeg må ta meg sammen, jeg er i ferd med å bli en hest igjen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.