Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Flykræsj
Skrevet

Mener du det er nødvendig i så fall å kommentere det overfor personen, at du så syk ut før?

Det ville vel ingen gjøre. Men at de mener at du nå ser godt ut, er jo et kompliment. Så ta det til deg, du.

Skrevet

Det ville vel ingen gjøre. Men at de mener at du nå ser godt ut, er jo et kompliment. Så ta det til deg, du.

Jada, men de sier jo egentlig to ting ;) Ok da, jeg ser godt ut nå! :)

Skrevet

Det er ikke slik jeg har fått det, de nevner det med tynt ansikt, at jeg ser bedre ut med litt vekt.

Tja, det er sikkert ikke vondt ment. Kanskje du er en av dem som kler et par kilo ekstra, eller var du veldig tynn før?

Skrevet

Tja, det er sikkert ikke vondt ment. Kanskje du er en av dem som kler et par kilo ekstra, eller var du veldig tynn før?

Var ikke veldig tynn før, men jeg har et smalt ansikt. Når ansiktet har nok fett, så har kroppen for mye..........see? Så om jeg tar av meg tre kilo så er jeg på halvveien :) Må prøve det kanskje.

Skrevet

Var ikke veldig tynn før, men jeg har et smalt ansikt. Når ansiktet har nok fett, så har kroppen for mye..........see? Så om jeg tar av meg tre kilo så er jeg på halvveien :) Må prøve det kanskje.

Jeg skjønner problemet. :-)

Gjest Her menes det det
Skrevet

Om noen her sier "Du ser godt ut", betyr det det samme som i godt hold. Altså at man har noen kilo for mye...

Skrevet

Uff, kjenner meg igjen i det. Har lagt sånn på meg siste halvår. Har du en plan for hvordan du skal få det vekk? Jeg kunne trengt noen som dro meg litt i gang jeg da.

Skrevet

Uff, kjenner meg igjen i det. Har lagt sånn på meg siste halvår. Har du en plan for hvordan du skal få det vekk? Jeg kunne trengt noen som dro meg litt i gang jeg da.

Plan og plan...jeg skal i allefall ikke bare sitte rett opp og ned fremover. Jeg var sykemeldt og ble tvunget til å være i ro. Jeg er aktiv igjen og håper det meste ordner seg selv. Har flere venner som er veldig gira på trening for tiden, mulig jeg hiver meg med der.... Ikke så fryktelig mye som skal bort da, men kondisen måå jeg gjøre noe med.

petter smart
Skrevet

Og så lurer dere kvinner på hvorfor mange menn ikke gir dere komplimenter, alt tas jo opp i verste mening.

Skrevet

Og så lurer dere kvinner på hvorfor mange menn ikke gir dere komplimenter, alt tas jo opp i verste mening.

hehe, sånn er det bare, vi vender og vrir på det meste :) Men vi er da gode også? ;) Men jeg fikk kommentaren i forbindelse med vekt...............Som jeg ikke er fornøyd med selv. Det er jo sommer vettu :)

• 1 år senere...
Skrevet

Tror du har rett i det, en slank person får ikke den kommentaren :) Ja det er nok godt ment... Jeg misunner dem som legger jevnt på seg, altså fint fordelt. Jeg selv får hesterompe og bilring rundt magen, ellers normalt.....hehe

Hesterompe???!!!!

Gi deg da :-D

Skrevet

Hesterompe???!!!!

Hehe, kjeder seg i dag? Du har svart på et innlegg som ble skrevet i mai 2007:-)

Skrevet

Hesterompe???!!!!

Morsomt med gamle tråder! :)) Hesterompe, eller dobbelfu som jeg også sier :) Åh, merker jeg må ta meg sammen, jeg er i ferd med å bli en hest igjen! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...