Gjest Androdine Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg sliter mye for tida. Men stoffskiftet som gjør meg helt utmatta og ikke klarer noenting og vondt i kroppen. Jeg har slitt psykisk siden jeg var liten. Diagnose borderline og unnviktende pf. Går på lyrica 600mg, cipralex 10mg, levaxin, imovane 7,5mg, atarax ved behov og vallergan. Går i kognitiv terapi hos psykiater. Får litt oppfølging av psykiatrisk sykepleier. De medisinene jeg går på gjør at jeg får trang til rus, eller mere trang, for trang har jeg uansett. Jeg er dønn sliten for tida og altfor avhengig av medisinene jeg får. Og nå har jeg begynt å utvide rusinga med hasj. Har en kompis som har det, som er nabo. Har skjedd mye i det siste. Kolliderte med en annen bil, betennelse på øynene osv osv, det ene har fulgt det andre. Jeg er sykemeldt. Alle vennene mine har tatt avstand fra meg. og foreldrene mine er ikke alltid så snille. Så jeg er dønn ensom nå. Hva er riktig å gjøre nå? Skal ta det opp med psyken på onsdag. men jeg lurer på om en innleggelse kunne være et alternaitv. Hva tror du om det? Hva skal jeg gjøre med rustrangen? Den har jeg hatt i mange år. Finnes det alternativer for det? Tusen takk for svar. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277252-kj%C3%A6re-nhd-har-du-et-r%C3%A5d-om-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Happiness Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg tenker at den psykiateren du har er best egnet til å ta avgjørelser sammen med deg om hva som er best måte å takle utfordringene dine på. Enten det gjelder mulig innleggelse eller rusproblemene dine. Det innebærer full åpenhet når du treffer psykiateren din på onsdag. All god behandling innebærer ærlighet og åpenhet. Du er heldig som har oppfølging hos en psykiater. Bruk det fornuftig for alt hva det er verdt. Lykke til. Vh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277252-kj%C3%A6re-nhd-har-du-et-r%C3%A5d-om-dette/#findComment-2237787 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.