Gå til innhold

Bare skrive litt


Gjest Jordbærpiken

Anbefalte innlegg

Gjest Jordbærpiken

Nå er jeg så sliten så sliten.

En uke igjen, så kan jeg få være det.

Går bra, men når jeg kommer hjem har jeg lyst å grine.

For jeg er så sliten.

Å skulle balansere alt, å være der jeg har vært i hodet mitt.

Men det går. Det går.

Men nå har jeg landet mer. Nå er jeg trist. Hjemme. For jeg er så sliten nå. Nå kan jeg hvile, nå kan kroppen slappe av litt. Endelig.

Men jeg holder ut. En liten uke.

Så kan jeg få hvile og kjenne og ta livet der jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jordbærpiken

For jeg får ikke sove. Natten vil ikke ha meg.

Så jeg skriver. Litt. Hvordan man er her, og hvordan man er i det virkelige liv. Hvordan er man? Er man litt av alt? Hvordan går det an å være så oppegående og så lost samtidig? hm. Og natten, nei natten er visst ikke til for å sove.

Hvordan er det, er alle like lost innimellom? Er det bare meg? Jeg virker rolig og trygg og blid. Hehe. Ikke her. Ikke her. Ikke overallt. Å være den man er. Å prate om det, hvorfor må man prate om det? Liker ikke å prate, blablabla. Uff.

Gi meg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

For jeg får ikke sove. Natten vil ikke ha meg.

Så jeg skriver. Litt. Hvordan man er her, og hvordan man er i det virkelige liv. Hvordan er man? Er man litt av alt? Hvordan går det an å være så oppegående og så lost samtidig? hm. Og natten, nei natten er visst ikke til for å sove.

Hvordan er det, er alle like lost innimellom? Er det bare meg? Jeg virker rolig og trygg og blid. Hehe. Ikke her. Ikke her. Ikke overallt. Å være den man er. Å prate om det, hvorfor må man prate om det? Liker ikke å prate, blablabla. Uff.

Gi meg heller

Kom borti feil knapp.

Da sier jeg god natt. En smule flau.

Sorry.

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest god natt

Kom borti feil knapp.

Da sier jeg god natt. En smule flau.

Sorry.

God natt.

Synes du skriver fint jeg. Fortsett, du kan bli forfatter! seriøst ment, altså. Tør ikke kommentere dine vansker, for jeg aner ikke hva det dreier seg om. Men du skriver flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

Synes du skriver fint jeg. Fortsett, du kan bli forfatter! seriøst ment, altså. Tør ikke kommentere dine vansker, for jeg aner ikke hva det dreier seg om. Men du skriver flott!

Takk for at du svarte, det hjalp litt, jeg ble litt flau.

Jeg liker å skrive innimellom, det letter av og til litt trykk tror jeg.

Tusen takk for en så fin tilbakemelding! :)

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest god natt

Takk for at du svarte, det hjalp litt, jeg ble litt flau.

Jeg liker å skrive innimellom, det letter av og til litt trykk tror jeg.

Tusen takk for en så fin tilbakemelding! :)

Ha en fin kveld.

Godt du ble glad! Jeg hadde ikke skrevet det om jeg ikke mente det, og du har ingenting å være flau over. En fin kveld ønskes deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...