Gå til innhold

facebook, så koselig

Anbefalte innlegg

Gjest sdfsdfasdfsafasdfsdf
Skrevet

er lagt ut bilder av meg på facebook fra-6 år siden, før diagnosen bipolar og medisin!

Jeg ser ekstremt oppstemt og gal i trynet, det er helt flaut, er fra et vorspiel, og jeg sitter i en liten kjole, tydeligvis uten truse og du ser rett inn! DETTE HAR PERSONER LAGT UT PÅ NETT.

Jeg skammer meg så JÆVLIG!!!!!!!!! Det blir jo aldri glemt at jeg har vært GAL! Det ligger på nett!!!!!!!!!!!!!

Gjest liede
Skrevet

Da sender du en vennlig melding til vedkommende som har lagt det ut og ber ham/henne om å fjerne det. Med mindre du har med et monster å gjøre, vil personen helt sikkert imøtekomme ditt ønske.

Pust rolig nå. Dette ordner seg! Skjønner likevel at dette er veldig, veldig kjedelig. Fryktelig hensynsløst av personen å legge det ut! Men det er nok du som bryr deg mest om dette. Er ikke sikker alle andre legger merke til det.

:-)

Gjest sdfsdfasdfsafasdfsdf
Skrevet

Da sender du en vennlig melding til vedkommende som har lagt det ut og ber ham/henne om å fjerne det. Med mindre du har med et monster å gjøre, vil personen helt sikkert imøtekomme ditt ønske.

Pust rolig nå. Dette ordner seg! Skjønner likevel at dette er veldig, veldig kjedelig. Fryktelig hensynsløst av personen å legge det ut! Men det er nok du som bryr deg mest om dette. Er ikke sikker alle andre legger merke til det.

:-)

Var en annen som gjorde meg oppmerksomhet på det

Gjest liede
Skrevet

Var en annen som gjorde meg oppmerksomhet på det

Send en melding likevel. (Hvis du ikke er på facebook ber du personen som gjorde deg oppmerksom på det gjøre det.) Mest sannsynlig blir det fjernet. Hvis ikke er det faktisk rettslige skritt du kan ta. Det er ikke lov å offentliggjøre bilder uten samtykke.

Ikke bruk ordet "gal" om deg selv eller andre bipolare. Det er ikke noe hyggelig vel? Og ikke skam deg heller! Du prøvde jo ikke å se sånn ut på bildet selv om du var manisk. Det er bare uheldig. Uheldige bilder finnes det av oss alle.

Gjest D*lilith
Skrevet

Fy så dårlig gjort...går det ikke ant å få det bort igjen?

Skrevet

Husk at du har loven på din side her. Det er forbudt å legge ut bilder av andre mennesker enn seg selv, uten deres samtykke. Dette kan du gjøre den som har lagt ut bildene klar over.

Gjest aviaana
Skrevet

Du har absolutt ingenting å skamme deg over! Det er disse menneskene uten sosiale antenner som skal skamme seg.

Men jeg forstår inderlig godt at dette er utrolig ubehagelig for deg. Vil råde deg til å skrive en (vennlig) melding til personen som har lagt den ut, om å fjerne den. Hvis ikke det hjelper apeller til andre personer personen har listet opp som "venner" og forklar problemet. Det er forbudt å legge ut bilder av personer uten deres samtykke. Det håper jeg andre mennesker på Facebook er inneforstått med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...